;
coinex

سه نمایشگر تاشو گوشی قابل انعطاف جدید ال جی را نشان می‌دهد

ال جی الکترونیکس با موفقیت توانست پتنت گوشی قابل انعطافی را به ثبت برساند که از سه نمایشگر تاشو و با ضخامتی باریک تشکیل شده است.

این پتنت در اواخر ماه نوامبر سال گذشته در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) به ثبت رسید، اما ال جی کارهای اولیه برای ثبت آن را از دسامبر 2014 آغاز کرده است که به‌دلیل برخی مشکلات روند تصویب آن تقریبا سه سال به طول انجامید.

پتنت جدید ال جی و سه نمایشگر تاشو

پتنت ثبت شده ال جی، طراحی گوشی منعطفی را نشان می دهد که از سه بخش مجزا تشکیل شده است. این دستگاه با صفحه نمایش قابلیتی دارد که به نظر می‌رسد که می‌تواند شبیه به یک بروشور کاغذی تا شده و نمایشگرهای آن بر روی یکدیگر قرار بگیرند.

البته این تنها پتنت ثبت شده از گوشی تاشوی ال جی نیست. چندی پیش یکی دیگر از طراحی‌های جدید این کمپانی کره‌ای درWIPO به ثبت رسید و دستگاهی را نشان می‌داد که تا حدودی شبیه به گوشی تاشوی آکسون ام زد تی ای بود، هر چند که تفاوت‌هایی به خصوص در لولای آن وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر بد نیست که به لینک زیر مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید: پتنت ال جی گوشی قابل انعطافی را نشان می‌دهد که می‌تواند به تبلت تبدیل شود


در واقع این دستگاه هنگامی که کاملا باز شده و به شکل یک تبلت درمی‌آید، نمایشگر به شکلی یکدست دیده خواهد شد و لولای آن تنها از پشت مشاهده خواهد شد.

کانسپت گوشی جدید ال جی با سه صفحه نمایش، به نسخه‌های متعددی تقسیم می‌شود. در یک مدل، صفحه نمایش اصلی در وسط قرار گرفته که با دکمه اصلی هوم مجهز شده است. از هر سه نمایشگر می‌توان به شکل مجزا برای انجام کارهای مختلفی استفاده کرد و یا به عنوان یک نمایشگر بزرگ یکدست از آن بهره برد.

کانسپت گوشی جدید ال جی با سه صفحه نمایش

بازار گوشی‌های هوشمند به سمت نوآوری‌های جذابی در حال حرکت است و گوشی‌های قابل انعطاف بخشی از این نوآوری به حساب می‌آید.

زد تی ای به نوعی این کار را با گوشی آکسون M انجام داد، سامسونگ با گلکسی X به بازار گوشی‌های منعطف وارد می‌شود و احتمالا به دنبال آن باید منتظر گوشی هوشمند جدید قابل انعطافی از ال جی بود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر