;
coinex

رینگتون گلکسی اس 9 ؛ آرام‌بخش و رویایی!

کمپانی سامسونگ معتقد است که رینگتون گلکسی اس 9 ، بهترین قابلیت این گوشی جدید خواهد بود. با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی زنگ گوشی گلکسی S9 نواخته شد.

تنها چند روز به مراسم رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 باقی مانده است. با وجود اینکه گلکسی اس 8 هنوز هم می‌تواند قابلیت‌های منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه کند، اما زمان آن رسیده که به عضو جدید خانواده گلکسی خوشامد بگوییم. شرکت سامسونگ چند ماهی است که ویژگی‌های جدید پرچمدار خود را به رخ می‌کشد و اکنون آماده است تا آن را به طور رسمی به نمایش بگذارد.

گلکسی اس 9 سامسونگ نیز همانند نسل‌های قبلی گلکسی با مشخصات فنی رده بالایی همراه است که از میان آنها می‌توان به پردازنده‌ کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵، تکنولوژی جدید در دوربین و سیستم جدید باز کردن قفل با چهره اشاره کرد.


بیشتر بخوانید:  ویژگی‌های دوربین گلکسی اس ۹ در سه تیزر تبلیغاتی به نمایش درآمد [تماشا کنید]


از همه مهم‌تر، رینگتون جدید گلکسی اس 9 است که به گفته‌ی سامسونگ، بهترین قابلیت این گوشی به شمار می‌رود. رینگتون معروف “Over the Horizon” اینبار با صدایی ملایم و آرامش‌بخش به گوش می‌رسد.

کمپانی سامسونگ از سال ۲۰۱۱ تا به حال، Over the Horizon را به صورت رینگتون پیش‌فرض روی گوشی‌های خود قرار می‌دهد و هر سال، تغییراتی را در آن ایجاد می‌کند تا با تحولات ظریف گوشی جدیدتر سازگار باشد.

این غول کره‌ای با همکاری آهنگساز معروف ایسلندی، پتر جانسون، رینگتون گلکسی اس 9 را طراحی کرده تا حس و حال یک سفر جذاب هوایی و اکتشافی را ایجاد کند.

سامسونگ درباره‌ی رینگتون جدید گلکسی اس ۹ می‌گوید:

گوش کردن به قطعه‌ی امسال که توسط جانسون نواخته شده، خالص‌ترین و اساسی‌ترین مولفه‌های احساسات انسانی را بیدار می‌کند؛ احساساتی که اغلب در زندگی روزمره‌ی ما پنهان هستند. بدین ترتیب، جدیدترین نسخه‌ی موسیقی برند سامسونگ می‌تواند ذهن را آرام و روح را درمان کند.

می‌توانید رینگتون جدید گلکسی اس 9 را در این ویدیو تماشا کنید؛‌ اما قبل از آن بدانید که یک زنگ گوشی هیجان‌انگیز، متحول کننده و نفس‌گیر را خواهید شنید.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر