;
coinex

بررسی پرفروش ترین خودروهای وارداتی در سال 96

بازار خودروهای وارداتی، امسال با مشکلات زیادی رو به رو بود، اما باز هم تعدادی از محصولات توانستند عنوان پرفروش ترین خودروهای وارداتی را از آن خود نمایند.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایران جیب، قیمت خودروهای وارداتی به دلیل تغییر در تعرفه واردات خودرو، با افزایش زیادی رو به رو بوده است و نوسانات زیادی در این بازار اتفاق افتاده است. البته در این بین بازار خودروهای داخلی نیز بدون مشکل نبوده‌اند و مسائل  مختلفی نیز  برای آنها در این مدت پیش آمده است.

معرفی تعدادی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی در سال 96

در ادامه تعدادی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی معرفی می‌شوند. این خودروها توانسته‌اند در لیست پرفروش ترین خودروهای سال قرار گیرند. این خودوها پرفروش ترین خودروهای وارداتی در 11 ماهه سال جاری هستند.

رتبه اول فروش : رنو تلیسمان

تلیسمان از پرفروش ترین خودروهای وارداتی

رنو تلیسمان، در لیست پرفروش ترین خودروهای وارداتی ، جایگاه اول را دارد. این خودرو اولین خودروی رنو از نسل جدید است که ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد. شرکت نگین خودرو رنو تلیسمان را به بازار ایران عرضه کرده است. از جایگاه این خودرو مشخص است که توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.


بیشتر بخوانید : آیا افزایش قیمت خودروهای وارداتی قانونی است ؟


رتبه دوم فروش : رنو کولئوس

کلئوس از پرفروش ترین خودروهای وارداتی

رتبه دوم لیست پرفروش ترین خودروهای وارداتی در سال 96 ، از آن رنو کولئوس شد. رنو کولئوس یک خودروی شاسی بلند از شرکت رنو است که به دلیل ظاهر زیبا و آپشن‌های مناسب و متعددی که دارد، همواره یک رقیب جدی برای سانتافه بوده است. اما این خودرو در ادامه پیروز شد و توانست سهم بازار سانتافه را نیز از آن خود نماید.

رتبه سوم فروش : هیوندا سانتافه

سانتافه از پرفروش ترین خودروهای وارداتی

یکی دیگر از پرفروش ترین خودروهای وارداتی سال 96، هیوندایی است. این خودرو زمانی به عنوان برند اول بازار خودروهای وارداتی مطرح بود اما اکنون در رتبه سوم این لیست قرار دارد. این خودروی شاسی بلند و کاربردی توانست بعد از فیس لیفیتی که در سال‌های گذشته داشت، به عنوان یکی از خودروهای شاسی بلند زیبا و پر آپشن توجه مردم ایران را به خوبی به خود جلب نماید. این خودرو پیش از این همواره یکی از پرفروش ترین خودروهای بازار ایران بوده است.

رتبه چهارم فروش : سانگ یانگ تیوولی

سانگ از پرفروش ترین خودروهای وارداتی

رتبه چهارم فروش و شماره گذاری در 11 ماه سال جاری مربوط به سانگ یانگ تیوولی است که تقریبا توانست عنوان شگفتی ساز بازار را از آن خود نماید. سانگ یانگ تیوولی ظاهری بسیار زیبا و همه پسند دارد و همین باعث شد تا در زمان عرضه بتواند نظر همگان را به خود جلب نماید. البته انتقاداتی نیز به این خودروی زیبا وارد است و آن هم استفاده از موتور نه چندان قوی در تولید آن است.

از دیگر ویژگی‌های مهم این خودرو می‌توان به کیفیت مناسب و استفاده از آپشن‌های خوب آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که برند کره‌ایی آن باعث شد تا این خودرو در لیست پرفروش ترین خودروهای وارداتی ایران در سال 96 قرار گیرد.

رتبه پنجم فروش : هیوندای توسان

هیوندای از پرفروش ترین خودروهای وارداتی

رتبه پنجم پرفروش ترین خودروهای وارداتی متعلق به خودرویی از برند معتبر هیوندایی است. این خودرو نیز ظاهری بسیار زیبا دارد و توانست با فیس لیفت جدید خود، نظر بسیاری از خریداران خودروهای کراس اوور را به خود جلب کند و در لیست پرفروش ترین خودروهای وارداتی سال 96 ایران قرار گیرد. هیوندای توسان در این 11 ماه فروش بسیار خوبی داشته است.


بیشتر بخوانید : آیا اعمال تعرفه بر اساس حجم موتور خودروهای وارداتی منطقی است؟


.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر