;
coinex

برگزاری کارگاه مسائل ثبتی و حقوقی استارتاپ‌ها در دانشگاه تهران

شاید شما نیز فکر کنید که مراحل راه‌اندازی استارتاپ‌ از شکل­‌گیری یک ایده، تشکیل تیم تا تولید محصول و در نهایت ورود به بازار را شامل می‌شود؛ اما یکی از مسائلی که استارتاپ‌ها کمتر به آن توجه می‌کنند مسائل حقوقی است.

درحالی که همه استارتاپ‌ها در زمان فعالیتشان دیر یا زود با مسائل حقوقی روبرو می‌شوند؛ مشکلاتی نظیر ثبت شرکت، ثبت برند، پرونده مالیاتی،‌ گرفتن مجوز شرکت دانش بنیان و…  علاوه براین از آنجا که استارتاپ‌ها کسب‌وکارهای تازه‌ای هستند، ممکن است با قوانین موجود مطابقت کامل نداشته باشند.

اگر شما هم موسس یا مدیر یک استارتاپ هستید، با داشتن آگاهی لازم می‌توانید از پس چنین مشکلاتی برآیید. اینکه چه زمانی برای ثبت شرکت اقدام کنید، با چه شرایطی می‌توانید مجوز شرکت دانش­‌بنیان بگیرید و چگونه پرونده مالیاتی تشکیل دهید، تنها بخشی از مسائلی است که شما و استارتاپتان با آنها روبرو خواهید شد.

در همین راستا آکادمی کارآفرینی تهران در روز ۱۱ اسفند در دانشگاه تهران کارگاه مسائل ثبتی و حقوقی استارتاپ‌ها را برگزار خواهد کرد. مدرس کارگاه مسعود خاکبازان مدیرعامل آسان ثبت است.

شما در این کارگاه با مهم‌ترین مسائل حقوقی استارتاپ‌ها آشنا می‌شوید. از جمله اینکه چگونه شرکت خود را ثبت کنید، چگونه برند خود را ثبت کنید و اقدامات لازم برای نگه‌داری شرکت نظیر اینکه چگونه و چه زمانی پرونده مالیاتی تشکیل دهید، ثبت تغییرات ضروری سالیانه، مسائل مربوط به شرکت‌های سهامی و بسیاری از مطالب مرتبط با استارتاپ‌ها.

شما همراهان تکراتو این فرصت استثنایی را در اختیار دارید تا با وارد کردن کد تخفیف techrato از۲۰٪ تخفیف در کارگاه مسائل ثبتی و حقوقی استارتاپ‌ها استفاده کرده و در آن شرکت کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر