;
coinex

طراحی نهایی هواوی P20 رخ نشان داد ؛ دوربین دوگانه تایید می‌شود

هواوی پی 20 (Huawei P20) در اسناد آژانس رگولاتوری چین (TENNA) رویت شد و از زوایای مختلف به نمایش درآمد. خبری از دوربین سه گانه نیست؛ دوربین دوگانه تایید می‌شود.

گوشی‌های هواوی P20 در 27 مارس (هفتم فروردین) با برگزاری رویدادی در شهر پاریس معرفی خواهند شد. به تازگی تصاویری از این اسمارت فون منتشر شد که برخی از ویژگی‌های طراحی آن را به نمایش گذاشت. شکل ظاهری با آنکه یکسان است، اما تفاوت‌هایی نیز دیده می‌شود، مثلا چینش سنسور دوربین دوگانه فرق دارد. اکنون به لطف تنا، می‌توان با اطمینان گفت؛ این گوشی که با شماره مدل EML-TL00 در تنا ثبت شده، همان گوشی هواوی P20 است.

مدل استاندارد پرچمدار 2018 هواوی از چهار زاویه به نمایش گذاشته شده و بر اساس آن می‌توان با اطمینان گفت که وجود دوربین دوگانه در پنل پشتی آن تایید می‌شود. البته یک دوربین دوگانه نیز برای پنل جلویی در نظر گرفته شده است (با کلیک کردن بر روی تصاویر آنها را در اندازه واقعی ببینید).

هر چند که شنیده بودیم دوربین اصلی هواوی پی 20 با سه لنز دیده خواهد شد، اما دو سنسور عمودی در پنل عقب این دستگاه جاسازی شده است. در زیر سنسور دوربین یک فلاش LED دوگانه قرار دارد و در امتداد خط سنسورها، لوگوی هواوی حک شده است. شکل نگارش برند هواوی احتمالا به نکته‌ای اشاره دارد که می‌گوید بهترین حالت قرارگرفتن گوشی برای گرفتن عکس، همان حالت افقی است.


بیشتر بخوانید: تاریخچه دوربین دوگانه ؛ اولین گوشی‌های موبایل با دوربین دوتایی


در جلوی دستگاه نیز یک دوربین دوگانه سلفی دیده می‌شود که لنزهای آن تقریبا در مرکز گوشی و در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. پنل جلو برخلاف شایعات قبلی که از وجود یک ناچ به مانند نمایشگر آیفون 10 یاد می‌کرد، یک پنل با طراحی معمول در اختیار دارد.

درست همانند نسل فعلی هواوی پی 10، جانشین آن نیز سنسور اثر انگشت را در زیر نمایشگر خود دارد و کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور در کنار آن جای گرفته‌اند. این طراحی نهایی هواوی P20 است؛ آیا به نظر شما شکل ظاهری جذابی دارد؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر