;
coinex

مشخصات گوشی هواوی نوا 3 در TENAA منتشر شد؛ 4 دوربین خودنمایی می‌کند

 

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از هواوی نوا 3 با شماره مدل FLA-AL00 در تنا رویت شد. این دستگاه 2 دوربین دوگانه در اختیار خواهد داشت.

کمپانی هواوی قصد دارد از سه گوشی هوشمند سری هواوی پی 20 رونمایی کند؛ این گوشی‌ها در مدل‌های استاندارد، لایت و پلاس راه‌اندازی خواهند شد. بااینحال اخیرا اطلاعاتی درباره‌ی گوشی جدیدی با شماره مدل FLA-AL00 در تنا منتشر شده است. این گوشی که احتمالا با نام رسمی هواوی نوا 3 کار خود را آغاز می‌کند، به تراشه‌ی کایرین ۶۵۹ و چهار دوربین مجهز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تاریخچه دوربین دوگانه ؛ اولین گوشی‌های موبایل با دوربین دوتایی


گوشی منتسب به هواوی نوا 3 با سه شماره مدل مختلف رویت شده است: FLA-AL00،‌ FLA-AL10 و FLA-AL20. نسخه‌ی اول با رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی همراه خواهد بود و این در حالیست که تفاوت دو نسخه‌ی دیگر، در دسترسی سیم‌کارت آنهاست.

هواوی این گوشی‌های هوشمند را به صفحه نمایش کشیده‌ ۵.۹۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز کرده است. این گوشی‌ها همچنین به تراشه‌ی کایرین ۶۵۹ مجهز هستند که از هشت هسته‌ی پردازنده با سرعت کلاک ۲.۳۶ گیگاهرتز و پردازنده‌ گرافیکی Mali-T830 برخوردار است.

چیزی که گوشی‌‌های هواوی نوا 3 را از مدل هواوی نوا 2 متمایز می‌کند،‌ تنظیمات دوربین سلفی دوگانه‌ آنهاست. دوربین سلفی گوشی‌های جدید از یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه‌ ۲ مگاپیکسلی برای تار کردن تصویر پس زمینه تشکیل شده است. دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED نیز در پنل پشتی قرار دارد.

هواوی نوا 3 از نصب میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید اوریو روی آن اجرا می‌شود. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به رابط کاربری EMUI 8.0، باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت، اتصال 4G VoLTE، وای فای 802.11 a/b/g/n، بلوتوث و جی‌پی‌اس اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: با بهترین گوشی های هواوی آشنا شوید


هواوی نوا در ابعاد ۱۵۷.۲ در ۷۵.۳ در ۷.۸۹ میلی‌متر ساخته شده و ۱۷۰ گرم وزن دارد. این دستگاه در سه تنوع رنگی طلایی، مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر