;
coinex

پس از گلکسی اس 9 دیگر نوبت به گوشی قابل انعطاف گلکسی X است!

دیروز سامسونگ دو گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خود را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی کرد و دیگر نوبت به ظهور گلکسی X است.

مدیر اجرایی سامسونگ بعد از رونمایی از گوشی‌های پرچمدار جدیدش در رویداد دیروز، این موضوع را تایید کرد. سامسونگ گلکسی X به زودی در بازار رخ نشان خواهد داد.

گلکسی ایکس سامسونگ یک گوشی هوشمند با نمایشگری قابل انعطاف است که می‌تواند عملکردی شبیه به یک گوشی موبایل و یا یک تبلت داشته باشد. مدت‌هاست که شایعات ساخت گلکسی ایکس سامسونگ بر سر زبان‌هاست و به نظر می‌رسد که دیگر موعد مقرر این شرکت کره‌ای برای معرفی آن فرا رسیده است.

بر اساس این گزارش، دیروز پس از آنکه معرفی گلکسی اس 9 انجام گرفت، Koh، مدیر ارشد اجرایی این سازنده کره‌ای درباره گوشی منعطف سامسونگ گلکسی X توضیحاتی را داده است، اما اطلاعات چندانی از گوشی در توضیحات او دیده نمی‌شود.


همچنین بخوانید: ویژگی‌های گلکسی S9 ؛ محصولی برای ارتباطات دنیای امروز


بیشتر می‌توان به این نکته تاکید کرد که گلکسی ایکس سامسونگ یک شوخی و یا صرفا یک قدرتنمایی از طرف سامسونگ نبوده و این شرکت به‌زودی آن را معرفی خواهد کرد.

Koh قول داد که زمان زیادی برای معرفی گلکسی X باقی نمانده است. او به این نکته نیز اشاره کرد که در نمایشگاه CES 2018 به طور مخفیانه نسخه تقریبا آماده ای از این دستگاه را به نمایش گذاشته شد.

درباره گلکسی ایکس سامسونگ شایعه جذاب دیگری نیز وجود دارد. چندی پیش به این نکته اشاره شد که احتمال دارد غول تکنولوژی کره‌ای در نام‌گذاری پرچمداران سری گلکسی S خود تغییراتی اعمال کند و نام دستگاه بعدی را به جای گلکسی S10، درست به مانند آیفون X اپل، گلکسی X بنامد. برای توضیحات بیشتر در این باره می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید: سامسونگ نام پرچمداران خود را به گلکسی ایکس تغییر می‌دهد ؛ آیا این یک کپی از نام آیفون است؟!


گلکسی ایکس می‌تواند در ماه نوامبر (اواخر پاییز) معرفی شده و در ماه دسامبر امسال و یا در اوایل سال 2019 به بازار عرضه شود. باید دید که آیا گلکسی ایکس به عنوان یک مدل جدید معرفی می‌شود یا ادامه دهنده‌ی نسل گلکسی S خواهد بود! شما چگونه فکر می‌کنید؟

کلیک یاب، ارائه دهنده تبلیغات Native و کلیکی، حامی تکراتو در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2018

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر