;
coinex

گلکسی نوت 9 به دستیار صوتی پیشرفته مجهز شد

شرکت سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی کنگره جهانی موبایل اعلام کرد که گلکسی نوت ۹ به دستیار صوتی پیشرفته مجهز خواهد شد.

به گزارش تکراتو، دی جی کوه، مدیر عامل بخش گوشی‌های همراه شرکت سامسونگ، در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی در کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ بارسلون اعلام کرد که بیکسبی ۲ در گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ که به تازگی معرفی شده، به کار گرفته شده و برای آن ارائه خواهد شد.

استفاده از دستیار صوتی پیشرفته

نخستین بار چهار ماه پیش بود که سامسونگ در کنفرانس مخصوص توسعه‌دهندگان موبایل که در شهر سانفرانسیسکوی ایالات متحده آمریکا برگزار شد، از به کار بردن نسخه دوم فناوری بیکسبی در گوشی‌های هوشمند خود خبر داد. این شرکت عنوان کرد که پلت‌فرم این دستیار صوتی اختصاصی کاملا باز طراحی خواهد شد زیرا این غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارد آن را به ابزاری هوشمند تبدیل کند.

وی اما در ادامه اظهارات خود در بارسلون گفت که در حال حاضر نسخه بتا و آزمایشی دستیار صوتی پیشرفته آماده‌سازی شده که هم اکنون در حال گذراندن تست و آزمایش‌های متعددی است. او همچنین با اشاره به سرعت روند توسعه و تکمیل این دستیار صوتی پیشرفته ، برآورد کرد که کاربران قادر خواهند بود در گوشی گلکسی نوت ۹ از آن استفاده کنند.


بیشتر بخوانید : بیکسبی ۲.۰ در گلکسی نوت ۹ سامسونگ قدرتنمایی می‌کند


ویژگی‌های مهم دستیار صوتی پیشرفته

این شرکت اعلام نمود که نسخه دوم دستیار صوتی پیشرفته به کاربران این امکان را می‌دهد تا گستره وسیع‌تری از دستورهای صوتی را اجرا کنند و از تجربه استفاده از این دستیار صوتی جدید و اختصاصی لذت ببرند.

اوی سوک چونگ، معاون اجرایی و سرپرست تیم نرم‌افزار و هوش مصنوعی سامسونگ  در این مصاحبه از توسعه فناوری تشخیص صداهای مختلف در بیکسبی ۲ خبر داد و خاطرنشان کرد که این قابلیت زمانی که چند کاربر وجود دارد، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود و هدف نهایی آنها نیز این است که بیکسبی در همه جا حاضر و فعال باشد. و مورد استفاده قرار گیرد.

سامسونگ قصد دارد فناوری دستیار صوتی بیکسبی را نه تنها در گوشی‌های هوشمند بلکه در تمامی محصولات الکترونیکی خود همچون اسپیکرهای هوشمند و تلویزیون‌های هوشمندش استفاده کند، بنابراین انتظار می‌رود که محصولات سامسونگ در آینده‌ای نه چندان دور همگی به این فناوری مجهز گردند.

بیشتر بخوانید :

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر