;
coinex

استفاده از تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام ؛ به زودی!

تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام قابیلت جدیدی است که از این پس کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. این ویژگی به زودی اضافه خواهد شد!

به گزارش تکراتو، تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام یک قابلیت جدید است که قرار است به زودی در اختیار کاربران قرار گیرد. این ویژگی احتمالا در آینده‌ای نزدیک به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

رقابت میان شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های مشهور در جهان بسیار شدت گرفته است و هر کدام در فکر این هستند که چگونه بتوانند کاربران بیشتری را جذب کنند. هر کدام از این برنامه ها قصد دارند تا با معرفی قابلیت و امکانات جدید به جذابیت و میزان طرفداران خود بیفزایند.


بیشتر بخوانید: استفاده از گیف در استوری اینستاگرام ؛ ویژگی عکس‌های متحرک برای اینستا


استفاده از تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام

براساس اطلاعات موجود، کدهای جدید مخفیانه‌ای در اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام رؤیت شده است که نشان از تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام دارد. این مساله به وضوح نشان می دهد که شبکه اجتماعی پر طرفدار اینستاگرام که تاکنون به عنوان جایی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و نهایتا متون نوشتاری بود، تصمیم گرفته است که تبدیل به پیام رسانی همه گیر و عامه پسند نیز بشود. تماس صوتی و تصویری در اینستاگرام  احتمالا در آینده ای نزدیک معرفی شود و در اختیار کاربران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر