;
coinex

جزییاتی در مورد اولین بنچمارک گلکسی نوت 9 سامسونگ ؛ یک فبلت تمام عیار!

گلکسی نوت 9 سامسونگ (Galaxy Note 9) ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربرانش ‌می‌گذارد. به تازگی نتایجی از بنچمارک گلکسی نوت 9 منتشر شده که جزییاتی درباره این فبلت را نشان می‌دهد.

سامسونگ چند روز پیش در نمایشگاه MWC 2018 از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رونمایی کرد. این سازنده مشهور جزییات جدیدی را نیز در مورد نتایج اولین تست بنچمارک گلکسی نوت 9 منتشر کرده است. فبلت پرچمدار جدید سامسونگ قرار است که در اواخر تابستان 97 معرفی شود.

جزئیات بنچمارک گلکسی نوت 9 سامسونگ

تست مورد نظر HTML5test بوده است. جزییات ارائه شده توسط این بنچمارک از این امر حکایت می‌کند که گلکسی نوت 9 از یک نمایشگر اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) بهره خواهد برد. در نتایج این تست ذکر شده است که فبلت جدید سامسونگ تصاویر را با رزولوشن 412 در 846 پیکسلی نشان می‌دهد که کمی عجیب است؛ اما باید به این نکته اشاره کرد که این بنچمارک همیشه اطلاعاتی غیرحقیقی را در مورد رزولوشن نمایشگر یک گوشی هوشمند ارائه کرده است.


تماشا کنید: آیا سنسور جدیدی در گلکسی نوت ۹ سامسونگ به کار گرفته خواهد شد؟


نکته مهم‌تری که در نتایج اولین تست بنچمارک گلکسی نوت 9 به آن اشاره شده، این است که سامسونگ در ساخت فبلت جدیدش از یک نمایشگر با نسبت تصویر بیشتر از 18 به 9 استفاده کرده است؛ البته این فاکتور به یک ویژگی طبیعی برای گوشی‌های پرچمدار سامسونگ تبدیل شده است؛ زیرا نمایشگرهای اینفینیتی دیسپلی همیشه با نسبت تصویر 18.5 به 9 عرضه شده‌اند.

بنچمارک گلکسی نوت 9

طبق اطلاعات موجود، گلکسی نوت 9 با سیستم عامل اندروید 8 اوریو در این تست بنچمارک شرکت کرده است که البته جای تعجبی ندارد، زیرا سامسونگ این سیستم عامل را بر روی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خود هم نصب کرده بود.

سامسونگ گلکسی نوت 8 را با شماره سریال SM-N950 و گلکسی نوت 9 را با شماره سریال SM-N960‌ در تست‌های بنچمارک معرفی کرده است. این شرکت کره‌ای، عدد گنجانده شده در شماره سریال این فبلت‌ها را با ضریب 10 برای هر نسل تغییر داده است. سازنده مشهور کره‌ای یک گلکسی نوت 9 را نیز با شماره سریال SM-N960U اخیرا برای تست بنچمارک ارسال کرده است. این محصول در واقع مدلی از فبلت پرچمدار جدید سامسونگ محسوب می‌شود که قرار است در اختیار کاربران ساکن در ایالات متحده قرار بگیرد.

در ماه گذشته گفته شد که گلکسی نوت 9 برخلاف ویوو ایکس 20 پلاس یو دی (vivo X20 Plus UD) فاقد اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در نمایشگر گوشی است؛ اما منابع خبری در سال گذشته گفتند که این محصول نام مستعار کراون (Crown) به معنی تاج را در اختیار دارد و شاید اسکنر اثر انگشت تاج در زیر نمایشگر آن تعبیه شود. این موضوعی است که به زودی درباره آن مطلع خواهیم شد؟

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر