;
coinex

بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس‌ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری قاره کهن

برای بسیاری از افراد، اقامت در یک هتل لوکس و مجهز لذت بیشتری از گشت و گذار در مراکز تفریحی و توریستی دارد. در این نوشته به معرفی لوکس ترین و بهترین هتل های آسیا که می‌توانند مقصد گردشگران در سال 97 یا 2018 میلادی باشد، خواهیم پرداخت.

با فرارسیدن تابستان و فصل تعطیلات، بسیاری از اقشار متوسط برای گذارندن تعطیلات تصمیم به سفر به شهرهای مختلف کشور را می‌گیرند. برخی نیز که وضعیت اقتصادی بهتری دارند، مقاصدی خارج از کشور را برای تفریح انتخاب می‌کنند. در ادامه به معرفی ۱۵ نمونه از بهترین هتل های آسیا که می‌توانند به عنوان لوکس ترین و مجلل ترین اقامتگاه ها برای سال 97 به حساب آیند، می‌پردازیم.

لوکس‌ترین و بهترین هتل های آسیا ، مجهزترین مراکز اقامتی و تفریحی برای تابستان 97

Hyatt Regency Danang Resort & Spa

  • کشور: ویتنام
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۲۷۰ دلار (معادل 2.4 میلیون تومان)

این مجموعه تفریحی اقامتی در شهر دانانگ کشور ویتنام واقع شده و یکی از بهترین هتل های آسیا و یکی از صدها هتل زنجیره ای هایت به حساب می آید. این هتل در سواحل بسیار زیبایی ساخته شده و مشرف به رشته کوه های Marble است. میهمانان می‌توانند در اتاق‌ها و یا ویلاهای اختصاصی این مجتمع زیبا اقامت کرده و از خدمات رفاهی مانند سالن‌های زیبایی و ماساژ و چشمه‌های آب معدنی با چشم اندازی بسیار زیبا و مسحور کننده برخوردار شوند.

هزینه پایه اقامت هر شب در اتاق های این هتل رقمی در حدود ۲۷۰ دلار (در حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان با احتساب دلار 9.000 تومانی در زمان نگارش مطلب) خواهد بود.

معرفی بهترین هتل های جهان ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا


Mandarin Oriental Tokyo

  • کشور: ژاپن
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۷۵۰ دلار (معادل 6.8 میلیون تومان)

این هتل در ارتفاعات و دامنه کوه در شهر توکیوی ژاپن قرار داشته و نمایی بسیار زیبا را از کل شهر برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این هتل فاصله کمی با مراکز اصلی خرید و توریستی شهر دارد و یکی از بهترین هتل‌های آسیا به حساب می‌آید. هتل ماندارین توکیو ۱۵۷ اتاق و ۲۱ سوییت اختصاص داشته که همگی با استفاده از پنجره های بزرگ شیشه ای، چشم اندازی بسیار زیبا را فراهم کرده و ابرشهر توکیو را در زیر پای آنان قرار می‌دهد.

معرفی بهترین هتل های جهان ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا

 

بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن ۱۴۱ ؛ هر آنچه که باید در مورد برنامه همراه سفر ۱۴۱ بدانید


 Four Seasons Hotel Singapore

  • کشور: سنگاپور
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۳۱۰ دلار (معادل 2.8 میلیون تومان)

هتل چهارفصل سنگاپور محیط و ورودی بسیار زیبا و پوشیده از گل داشته و فاصله‌ای نسبتا کم با مراکز اصلی خرید و تفریحی این شهر دارد. میهمانان این هتل می‌توانند علاوه بر اتاق‌ها و سوییت‌های بسیار لوکس، از ۴ زمین تنیس، ۲ استخر فضای آزاد، سالن ها و حوضچه های آب معدنی (اسپا) بسیار لوکس و سرویس های پذیرایی فوق العاده این هتل استفاده کرده و تعطیلات را در یکی از لوکس‌ترین هتل های آسیا تجربه نمایند.

معرفی بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا

بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن دال ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن مسیریاب دال بدانید


St. Regis Lhasa Resort, Tibet

  • کشور: چین، تبت
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۳۱۴ دلار (معادل 2.8 میلیون تومان)

این هتل بسیار لوکس و زیبا روبروی قصر تابستانی دالایی لاما در تبت قرار دارد. گذشته از معماری‌ها و ساختمان‌های شاخص و باستانی مانند معبد Jokhnag، یکی از جاذبه‌های توریستی این اقامتگاه، برگزاری تورهای کوه نوردی به ارتفاعات بام دنیا و قله اورست است.

علاوه بر این، امکاناتی مانند ماساژهای درمانی خاص تبت در چشمه‌های آب گرم، مکان‌های خاص برای مدیتیشن، یوگا و کلاس‌های مختلف آشپزی و شنا در استخری با کاشی‌های طلایی، این مجموعه را به یکی از بهترین هتل های جهان در قاره آسیا تبدیل نموده است.

معرفی بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های جهان ؛ اینجا تکنولوژی میزبان شما خواهد بود!


Amandari, Bali

  • کشور: اندونزی
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۹۷۰ دلار (معادل 8.8 میلیون تومان)

این هتل، معماری بسیار خاص و جذابی داشته و با الهام از روستاهای سنتی همان منطقه طراحی و ساخته شده است. میهمانان این هتل برای اقامت، ویلاهای بسیار زیبا و کلبه‌های سنتی با سقفی ساخته شده از نی را پیش رو دارند. درهای این اقامتگاه از شیشه ساخته شده و چشم اندازی بسیار زیبا را برای ساکنین رقم می‌زنند.

استخرهای لوکس اختصاصی، رستورهان های سنتی و مناظر مسحور کننده‌ای از مزارع برنج، از ویژگی های این هتل بوده که با پرداخت رقمی در حدود ۵ میلیون تومان برای هر شب، اقامتی بسیار لذت بخش و سنتی را در یکی از بهترین اقامتگاه‌های آسیا را برای مسافرین به ارمغان خواهند آورد.

معرفی بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا

بیشتر بخوانید: پنج ساختمان شگفت‌انگیز دنیا ؛ از پارک اپل تا بلندترین برج جهان


Park Hyatt Saigon

  • کشور: ویتنام
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۳۵۰ دلار (معادل 3.2 میلیون تومان)

هتل Park Hyatt Saigon در نزدیکی سالن اپرای شهر هوشی مین و در میدان Lam Son کشور ویتنام واقع شده است. این امکانات موجود در این هتل که متعلق به هتل های زنجیره ای هایت است، می‌توان به مواردی مانند بار مجهز به انواع نوشیدنی‌ها، سالن ماساژ، استخر ۶۵ فوتی و رستوران مخصوص غذاهای سنتی و ملی ویتنام اشاره کرد.

معرفی بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا


Raffles Dubai

  • کشور: امارات متحده عربی
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۴۲۰ دلار (معادل 3.8 میلیون تومان)

امارت متحده عربی در حال حاضر به یکی از مهمترین و جذاب‌ترین مراکز تفریحی مردم جهان تبدیل شده و به عقیده بسیاری لاس وگاس آسیا به حساب می‌آید. شهر دبی که در پی تغییرات در خاورمیانه جایگزین جزیره کیش گردید، در فهرست بهترین هتل های جهان نامزدهای بسیاری دارد که در این نوشته تنها به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد.

هتل Raffles این شهر، در بخش مرکزی دبی و در نزدیکی مراکز تفریحی و خرید بنا شده و هر اتاق با استفاده از یک بالکن بسیار زیبا، نمایی چشم نواز از این شهر فوق مدرن و نوظهور را در اختیار توریست ها قرار خواهد داد. از امکانات موجود در این هتل می‌توان به مواردی مانند رستوران‌های بسیار لوکس کشورهای مختلف مانند ایتالیا، ژاپن و یک کلوب شبانه با نام People by Crystal اشاره نمود.

معرفی بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین های سلفی ؛ کدام گوشی‌ عکس‌های سلفی بهتری می‌گیرد؟


Constance Moofushi

  • کشور: جزایر مالدیو
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۱.۳۰۰ دلار (معادل 12 میلیون تومان)

جزایر مالدیو به دلیل سواحل بسار زیبا و آب های زلال و شفاف خود مشهور بوده و مرکز اقامتی Constance Moofushi نیز به همین دلیل، تبدیل به یکی از برترین اقامتگاه‌ها و بهترین هتل های آسیا شده است.

از امکانات این هتل که در یک جزیره اختصاصی با امکان تردد به وسیله قایق ساخته شده است، می‌توان به مواردی مانند کلبه‌های ساخته شده بر روی آب، مزاکز درمانی و ماساژ مخصوص و لوکس، رستوران‌ها و بارهای بسیار مجلل اشاره کرد که در صورت بر آمدن از پس هزینه‌های بسیار بالا و رقم 12 میلیون تومانی برای هر شب، اقامتی رویایی و به یاد ماندنی را برای تابستان ۹۷ برای گردشگران رقم خواهد زد.

معرفی بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا

بیشتر بخوانید: بهترین خودروهای لوکس 2018 ؛ رانندگی با کیفیت پروازهای فرست کلس!


Jumeirah Dar Al Masyaf

  • کشور: امارات متحده عربی
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۴۰۰ دلار (معادل 3.6 میلیون تومان)

این هتل در ساحل جمیرا شهر دبی و در بخش قدیمی این شهر بنا شده و با استفاده از معماری سنتی خود به یکی از زیباترین هتل های این کشور تبدیل شده است. ۲۸۳ اتاق لوکس در ویلاهای ۲ طبقه، بیش از ۴۰ رستوران و بار مجهز، سالن ورزشی، زمین تنیس، اسکواش و ایروبیک از خصوصیات این مرکز اقامتی به حساب می آیند.

ویلاهای این هتل لوکس، با سبکی شبیه به شهر ونیز با بادگیرهای کلاسیک، در کنار آبراه‌هایی زیبا قرار گرفته که در هنگام شب با نور پردازی بسیار زیبا، نمایی رویایی را برای ساکنین رقم خواهند زد.

معرفی بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا


Taj Mahal Palace

  • کشور: هندوستان
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۲۳۰ دلار (معادل 2 میلیون تومان)

هتل تاج محل در شهر بمبئی کشور هندوستان واقع شده و به دلیل طراحی بسیار زیبا و اتاق های مشرف به دریا، به مکانی جذاب برای مهاراجه‌ها و گردشگران جهان تبدیل شده است. از امکانات موجود در این مجمتع اقامتی می‌توان به خدمات کامل ۲۴ سرعته خدمه با فشردن تنها یک دکمه، رستوران‌های بسیار با کیفیت هندی، چینی و بین المللی اشاره کرد که این مجموعه را به یکی از لوکس‌ترین هتل های آسیا و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری قاره کهن تبدیل نموده است.

معرفی بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا

بیشتر بخوانید: کامپیوتر سفری خودرو (Trip Computer) چیست و چه کاربردی دارد؟


Mandarin Oriental Bangkok

  • کشور: تایلند
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۵۲۰ دلار (معادل 4.7 میلیون تومان)

۳۹۳ اتاق، ۳۵ سوییت لوکس با نمای رودخانه Chao Phraya، استخرها و سالن‌های ماساژ مخصوص، سونا، جکوزی و امکانات آبی لوکس، رستوران های مجلل و بارهای مجهز، نمونه هایی از امکانات این هتل در شهر بانکوک تایلند هستند. از دیگر ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به گلدان های بسیار بزرگ گل در بخش های مختلف، پنجره های بزرگ و قدی اتاق های مشرف به رودخانه و قایق های سنتی اختصاصی برای عبور از رودخانه برای دسترسی به تجهیزات رفاهی و سرگرمی اشاره نمود.

معرفی بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا

بیشتر بخوانید: بهترین کامپیوترها برای مسافرت ؛ یک لپ تاپ سفری خوب چه خصوصیاتی دارد؟


Four Seasons Resort Chiang Mai

  • کشور: تایلند
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۵۰۰ دلار (معادل 4.5 میلیون تومان)

هتل چهار فصل چیانگ می در مکانی بسیار زیبا در روستای Mae Rim بنا شده و با هکتارها شالیزار برنج و کوهستان ها احاطه شده است. ۹۸ سوییت مجلل، ۲ استخر اختصاصی، سالن های آب درمانی و ماساژ، زمین تنیس و ۲ رستوران، نمونه هایی از امکانات این هتل به حساب آمده که اقامتی رویایی را در یکی از بهترین هتل های آسیا برای گردشگران رقم زده و تجربه‌ای لذت بخش و فراتر از تفریحات متداول برای ایرانیان، در طبیعت بکر این بخش از آسیا را در اختیار مسافران قرار خواهد داد.

معرفی بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا


The Peninsula Hong Kong

  • کشور: چین
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۳.۵۰۰ دلار (معادل 32 میلیون تومان)

هتل پنینسولا در سال ۱۹۲۸ میلادی احداث شده و علاوه بر قرار گرفتن در صدر فهرست گران ترین و بهترین هتل های آسیا به دلیل خودروهای تشریفاتی رولز رویس و سالن آب درمانی و ماساژ 1200 متری خود مشهور است. رستوران Felix برای غذاهای مدرن اروپایی، Gaddi برای خوراکی‌های فرانسوی، Spring Moon برای غذاهای چینی، Chesa مخصصوص بشقاب‌های سوییسی، نمونه‌هایی از امکانات اقامتی و سرویس‌های رفاهی این هتل به حساب می آیند.

معرفی بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا


Burj Al Arab

  • کشور: امارات متحده عربی
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۱.۷۰۰ دلار (معادل 15.3 میلیون تومان)

برج العرب سازه‌ای است بسیار زیبا و به شکل بادبان که در حال حاضر به‌همراه ابرسازه غول پیکر برج خلیفه، یکی از نمادهای شهر دبی بوده و از طرفی جزء بلندترین ساختمان‌های جهان به حساب می آید.


بیشتر بخوانید: با بلندترین ساختمان های جهان تا به امروز آشنا شوید!


این هتل که لقب لوکس ترین هتل جهان را به خود اختصاص داده، در ساحل جمیرا شهر دبی واقع شده است. از امکانات رفاهی این اقامتگاه علاوه بر سرویس های معمول هتل های لوکس، می‌توان به مواردی مانند اسکورت از فرودگاه به وسیله اتومبیل‌های لوکسی مانند رولز رویس یا مرسدس بنز و یا حتی هلی کوپتر، ۴ استخر، ساحل اختصاصی، رستوران‌های بسیار لوکس و باکیفیت اشاره کرد.

این هتل را با ۲۰۲ سوییت فوق لوکس با پنجره‌های تمام قد شیشه‌ای به یکی از برترین و بهترین هتل های جهان و آسیا تبدیل نموده است. زمین تنیس احداث شده بر فراز این برج یکی دیگر از جذابیت‌ های لوکس‌ ترین هتل جهان بوده که در بسیاری از تبلیغات تلویزیونی نیز از آن استفاده شده است.

معرفی بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا


Gili Lankanfushi Maldives

  • کشور: جزایر مالدیو
  • حداقل هزینه اقامت هر شب: ۱.۹۰۰ دلار (معادل ۸.۷ میلیون تومان)

مجموعه اقامتی Gili Lankanfushi یک جایگاه دیگر از بین بهترین هتل های آسیا را به این مجموعه جزایر اختصاص داده است. این هتل در یک جزیره اختصاصی به نام North Male Atoll بنا شده که تنها ساکنین و خدمه هتل با استفاده از قایق اجازه ورود به آن را دارند. ۴۵ کلبه ساخته شده بر روی آب شفاف دریا، مناظر بسیار زیبا، خدمتکاران اختصاصی و سرویس‌های ویژه رفاهی و پذیرایی، این هتل را به یکی از مقاصد گردشگری برای ماه عسل و سفرهای رومانتیک تبدیل نموده است.

معرفی بهترین هتل های آسیا ؛ لوکس ترین و مجهزترین مقاصد گردشگری آسیا

بیشتر بخوانید: گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید!


در انتها می‌توان به این نکته توجه کرد که اگر توانایی پرداخت هزینه‌ای در حدود ۲۰ میلیون تومان را دارید، شاید بد نباشد که به جای سفر به کشورهای همسایه ترکیه و ارمنستان و شرکت در کنسرت های پلی بک ﴿Playback﴾ خوانندگان مختلف ساکن خارج از ایران، اندکی صبر و حوصله به خرج داده و به همراه خانواده از جذابیت‌های توریستی و طبیعت بکر کشورهای آسیای جنوب شرقی وسواحل بسیار زیبا و تفریحات آبی آن و همچنین جنگل‌های انبوه، لذت برده و انواع خوراکی‌های جدید و متفاوت را تجربه نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی خوب بود این مطلب تون
    یک مقاله هم در لینک زیر میخواندم در مورد اینستاگرامی ترین هتل های دنیا که توصیه میکنم بخوانید چون برای من جالب بود و عجیب
    touristgah.com/Article/517

    پاسخ