;
coinex

بررسی مشکل آنتن دهی موبایل در مترو توسط وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود که با وجود اینکه متروها روزانه جمعیت زیادی را جابه جا می کنند، اما مشکل آنتن دهی موبایل در آنها هنوز حل نشده است.

به گزارش تکراتو، محمد جواد آذری جهرمی در مورد مشکل آنتن دهی موبایل در مترو سخن گفت است و اشاره کرد که یک اپراتور تلفن همراه در مترو آنتن می دهد و دیگری آنتن ندارد و بیاری از مردم از اتفاده از تلفن همراه در مترو محروم هستند.

بررسی دلایل مشکل آنتن دهی موبایل در مترو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش شهر هوشمند بود که اظهار نمود، یکی از معضلات امروز توسعه زیرساخت ها، مشکلات اپراتورها با شهرداری ها است. به گفته وی مشکل آنتن دهی موبایل در مترو باید حل شود زیرا متروها روزانه جمعیت زیادی را جابه جا می کنند. به گفته وی یک اپراتور تلفن همراه آنتن می دهد و دیگری آنتن نمی دهد. وی در ادامه بیان نمود که بخشی از این مشکل مربوط به مدیریت مسئولین است و‌ بخش دیگر ناشی از تعامل با مدیریت شهری است.

جهرمی ادامه داد که نباید از تبلیغات غافل ماند و ادامه داد که وی با وجود فعالیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از مصادیق شهر هوشمند، فقط سرویس ۱۳۷ را می شناسد. وی بر تبلیغات خدمات شهری ایجاد شده تاکید کرد.

وزیر ارتباطات و ‌فناوری اطلاعات تاکید کرد که امروز‌ نیاز به شاخص گذاری و شفاف سازی و اعلام شاخص ها وجود دارد. به عنوان مثال به گفته جهرمی باید اعلام کرد که امروز‌ میزان معطلی در ترافیک و صف های اداری در شهرداری ها، میزان آلودگی، میزان پخش گاز کربنیک و میزان پارکینگ چقدر است و‌ با توسعه شهر هوشمند قصد انجام چه کارهایی وجود دارد.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر