;
coinex

بررسی تعداد کاربران و رانندگان اسنپ از آغاز کار؛ موفقیت استارتاپ ها

مدیرارشد مارکتینگ اسنپ از تلاش های انجام شده برای موفقیت این کسب و کار و همچنین تعداد کاربران و رانندگان اسنپ خبر داد.

به گزارش تکراتو، تعداد کاربران و رانندگان اسنپ از آغاز تاکنون افزایش چشمگیری داشته اند. تعداد کاربران ثبت‌شده در اسنپ بیش از ۱۰ میلیون برآورد شده و تعداد رانندگان اسنپ ۳۰۰ هزار نفر اعلام شده است. راشا شیدماهر اعلام کرد که در سه دفتر تهران و ۳۲ شهر دیگر مجموعا هزار نفر در شرکت اسنپ مشغول به‌ کار و فعالیت هستند.

بررسی تعداد درخواست های تاکسی به صورت روزانه

به گفته‌ی شیدماهر، روزانه بیش از یک میلیون درخواست تاکسی در سیستم اسنپ ثبت می‌شود که از این رقم، نزدیک به یک میلیون سفر موفق است. افزایش نرخ سفرهای موفق طی ۱۰ ماه گذشته از ۷۰ به ۸۲ درصد رسیده و میزان سفر در سیستم اسنپ در ماه با رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدی همراه بوده است.

بر اساس گزارش مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ، در روزهای عادی هر راننده به شکل میانگین ۱۵ تا ۲۰ سفر را تأیید می‌کند و انجام می‌دهد، این در حالی است که در روزهایی با شرایط جوی بد، این رقم به نصف کاهش پیدا می‌کند. به گفته‌ی شیدماهر، درصد نارضایتی کاربران از سرویس اسنپ کمتر از نیم درصد طی ۱۰ تا ۱۵ روز گزارش شده است که نسبت به میزان تراکنش‌ها رقم ناچیزی به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن اسنپ ؛ هر آنچه که باید در مورد این اپلیکیشن درخواست تاکسی آنلاین بدانید


نوحه بررسی امتیاز رانندگان اسنپ

مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ علاوه بر پرداختن به موضوع تعداد کاربران و رانندگان اسنپ همچنین در مورد عملکرد و امتیاز رانندگان نیز سخن گفت. به گفته وی رانندگان بر اساس عملکردشان امتیاز دریافت می‌کنند. براساس گفته های شیدماهر، مواردی چون، زمان آنلاین بودن، امتیازی که از کاربران می‌گیرند و درصد قبولی پیشنهادات سفر، باعث می‌شود امتیاز رانندگان بالا رود و به این صورت در اولویت قرار داشته باشند.

وی در مثالی ادامه داد که اگر در محدوده‌ای شلوغ، ۳۰ راننده با ۳۰ درخواست وجود داشته باشد، بهترین درخواست مبلغ و مسافت سنجیده می‌شود و آن گزینه به راننده‌ای که امتیاز بالاتری دارد، تعلق می‌گیرد.

.

منبع: zoomit

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خدا خیر و برکت و سلامت و توفیق هر چه بیشتر به تاکسی های اینترنتی دهد .

    پاسخ