;
coinex

امکان نصب سیستم عامل اندروید گو بر روی گوشی های ارزان قیمت وجود دارد!

سیستم عامل اندروید گو ، برای نصب در گوشی‌های ارزان‌قیمت عرضه شد. از این پس کاربران می توانند در گوشی های قدیمی خود نیز از امکانات جدید استفاده کنند.

به گزارش تکراتو، سیستم عامل اندروید گو به گونه‌ای طراحی شده که برای نصب روی گوشی‌هایی با سخت‌افزار ضعیف نیز مناسب باشد. امکاناتی که در گوشی های جدید با سیستم عامل جدید وجود دارد، در سیستم عامل اندروید گو بر روی گوشی های قدیمی نیز قابل دسترس است.

ویژگی های سیستم عامل اندروید گو

سیستم عامل اندروید گو بر مبنای اندروید ۸ Oreo طراحی شده و حافظه کمتری را اشغال می‌کند و همچنین توان پردازشی و پهنای باند کمتری نیز، نیاز دارد. اندروید گو اولین بار هفته گذشته در کنگره جهانی موبایل عرضه شد و بسیار نیز مورد توجه قرار گرفت. در حال حاضر تازه‌ترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید که روی بسیاری از گوشی‌های پرچمدار نصب شده، Android Oreo است که گوشی‌هایی مانند گلکسی اس ۹ از آن بهره می‌برند.

سیستم عامل اندروید گو بر روی چه گوشی هایی قابل نصب است؟

از جمله گوشی‌هایی که امکان نصب سیستم عامل اندروید گو بر روی آنها وجود دارد، می‌توان به تمپو گو گوشی ۸۰ دلاری تولیدی شرکت زد تی‌ای اشاره کرد. این گوشی دارای نمایشگر ۵ اینچی و ۸ گیگابایت حافظه و کارت میکرواس دی است. دوربین‌های این گوشی ۵ و ۲ مگاپیکسلی هستند. گوشی دیگر Alcatel 1X است که دارای نمایشگر ۳/ ۵ اینچی با دقت ۹۶۰ در ۴۸۰ پیکسل است و ۱۲۳ دلار نیز قیمت دارد.

.

منبع: usatoday

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    باسلام خدمت شما و سایت بسیار خوبتون میخواستم بدونم این اندروید را از کی میشه نصب کرد و کی وارد بازار میشه ؟؟

    پاسخ