;
coinex

حمله jackpotting به دستگاه های خودپرداز ؛ سری جدید حملات هکری

دستگاه های خودپرداز آمریکایی، طعمه هکرها شدند. حمله jackpotting به دستگاه های خودپرداز روش جدید است که هکرها از آنها بهره می گیرند.

به گزارش تکراتو، بزرگ ترین تولیدکننده دستگاه های خودپرداز هدف حمله هکری قرار گرفت. این حمله موجب سرقت پول های خودپرداز شد. یک شرکت آمریکایی تولید کننده دستگاه های خودپرداز نسبت به امکان هک این تجهیزات به کاربران هشدار داد.

دو شرکت بزرگ آمریکایی که در زمینه تولید دستگاه های خودپرداز فعالیت دارند، به کاربران خود هشدار دادند که مراقب حمله های سایبری به خودپرداز ها باشند زیرا در روز های اخیر گزارش های متعددی از هک و نفوذ به عابر بانک ها منتشر شده است.

حمله jackpotting به دستگاه های خودپرداز

هکر هایی که اقدام به حمله کرده اند نام حمله را  jackpotting  انتخاب کرده اند و با استفاده از آن توانسته اند مقدار زیادی پول از دستگاه خود پرداز سرقت کنند. شرکت NCR اعلام کرد که ممکن است حملات سایبری گسترش پیدا کند و سطح وسیع تری را شامل شود از این رو می بایست حفره امنیتی یا آسیب پذیری موجود برطرف شد. البته هنوز اطلاعات دقیقی در مورد اینکه چه میزان پول از عابر بانک ها سرقت شده است، موجود نیست.

حمله jackpotting به دستگاه های خودپرداز در مکزیک

چندی پیش یک سایت خبری به نام کربس نیز در مورد حمله jackpotting به دستگاه های خودپرداز در مکزیک خبر داد. براساس اطلاعات موجود خبر هک خودپردازهای آمریکا نیز برای اولین بار توسط همین رسانه خبری منتشر شده است.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر