;
coinex

ارائه‌ی روشی جدید برای نمایش پست ها در اینستاگرام

به نظر می رسد که نحوه نمایش پست ها در اینستاگرام در حال تغییر باشد. زیرا اینستاگرام به تازگی تست نمایش پست های تایم لاین را براساس زمان انتشار آغاز کرده است.

به گزارش تکراتو، برخی کاربران این شبکه اجتماعی اعلام کرده اند که نمایش پست ها در اینستاگرام در حال تغییر است و اینستاگرام به تازگی مشغول تست نمایش پست های تایم لاین است. یعنی نمایش پست ها بر اساس زمان انتشار آنها خواهد بود. این سیستم در حال حاضر برای جمع محدودی از کاربران تست می شود زیرا تعداد زیادی از افراد همچنان همان سیستم نمایش الگوریتمی پست ها را شاهدند.

تغییر نمایش پست ها در اینستاگرام

سیستم نمایش پست ها در اینستاگرام بعد از اینکه این شبکه توسط فیسبوک خریداری شد، تغییر کرد. در روش جدیدی که فیس بوک ارائه کرده است، پست ها بر اساس اولویت زمانی نشان داده نمی شوند بلکه پست های حساب های کاربری محبوب کاربران و یا پست های تبلیغاتی، پیش از پست های جدید نشان داده می شوند که البته این روش با انتقادات زیادی مواجه شد.

کدام سیستم نمایش پست ها در اینستاگرام بهتر است؟

درک سیستم نمایش پست بر اساس زمان انتشار نه تنها برای کاربران تازه کار ساده تر است، بلکه باعث می شود توالی پست ها را بتوان راحت تر دنبال کرد. اما از سوی دیگر، به کارگیری همین سیستم ممکن است به ضرر برندها و نهادهای تبلیغاتی تمام شود چرا که در سیستم نمایش الگوریتمی، کسب و کارها همیشه بابت بالا بودن پست های خود اطمینان خاطر دارند اما در سیستم نمایش بر اساس اولویت زمانی ممکن است پست ها اصلا دیده نشوند.

به نظر می رسد که فیسبوک بعد از انتقادات شدیدی که بابت سیستم الگوریتمی دریافت کرده، بالاخره راضی شده که این روش را کنار بگذارد و به رضایت اکثریت توجه کند. بنابراین اینستاگرام سیستم نمایش پست بر اساس اولویت زمانی را، رویه کار اصلی خود انتخاب خواهد کرده  و اجازه نمی دهد که کاربران بین این سیستم و نمایش الگوریتمی حق انتخاب داشته باشند. ولی به نظر می رسد که بسیاری از کاربران از این تصمیم راضی باشند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر