;
coinex

تشخیص مسیرهای تردد با ویلچر با قابیلت جدید گوگل مپس!

تشخیص مسیرهای تردد با ویلچر از طریق گوگل مپس امکان پذیر شد. به منظور خدمت رسانی بهتر به افراد معلول، این قابیلت به این اپلیکشین اضافه شده است.

از این پس از طریق قابیلت جدید گوگل مپس، تشخیص مسیرهای تردد با ویلچر امکان پذیر خواهد بود. افراد معلول می توانند برای رسیدن به مقصد از مسیرهای ویژه تردد با ویلچر استفاده کنند.

نحوه استفاده از قابلیت تشخیص مسیرهای تردد با ویلچر

برای تشخیص مسیرهای تردد با ویلچر و استفاده از این مسیرها، ابتدا باید پس از وارد کردن مقصد در گوگل مپس و فشردن دکمه  Directions، آیکن حمل و نقل عمومی انتخاب گردد. سپس باید وارد قسمت تنظیمات اپلیکیشن شد و وجود یا عدم وجود مسیرهای قابل دسترسی با ویلچر را در این قسمت بررسی کرد. در این قسمت باید گزینه wheelchair accessible قابل مشاهده باشد که لازم است تیک آن زده شود. در ادامه گوگل مپس راهی را انتخاب می کند که افراد ویلچرنشین بدون نیاز به بالا و پایین رفتن از پله یا پل هوایی بتوانند راحت به مقصد خود برسند.

قابلیت تشخیص مسیرهای تردد با ویلچر در چه شهرهایی فعال است؟

گوگل اعلام کرده که قابلیت مسیریابی با ویلچر گوگل مپس در حال حاضر در شهرهای بزرگ و پر ترددی مانند لندن، توکیو، مکزیکو سیتی، بوستون و سیدنی راه اندازی شده و طی ماه های آینده و به تدریج برای شهرهای بزرگ دیگر دنیا هم ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است که قابیلت تشخیص مسیرهای تردد با ویلچر ، فقط برای افراد معلول نیست بلکه در صورت داشتن چرخ خرید و کالسکه نیز افراد می توانند از این مسیرها استفاده کنند و سریع و راحت به مقصد برسند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر