;
coinex

عدم دسترسی کاربران ایرانی به اپل استور ؛ به روز رسانی : مشکل برطرف شد!

عدم دسترسی کاربران ایرانی به اپل استور خبرساز شد. اپ استور از سوی اپل به روی ایران بسته شد و کاربران در صورت استفاده با خطا روبه رو خواهند شد.

بروزرسانی: چندی پیش مشکل دسترسی کاربران ایرانی به اپ استور برطرف شد. از این پس کاربران می توانند بدون وجود هیچ مشکلی از اپ استور استفاده کنند. البته هنوز هیچ توضیحی در مورد این عدم دسترسی اعلام نشده است.

اصل خبر محرومیت در دسترسی به اپ استور : به گزارش تکراتو، در صورتی که کاربران ایرانی از داخل کشور اقدام به دانلود یا آپدیت اپلیکیشن و بازی کنند با خطای زیر مواجه خواهند شد:

عدم دسترسی کاربران ایرانی به اپل استور

البته براساس اطلاعات موجود، اپ استور با استفاده از وی‌پی‌ان روی دستگاه‌های همراه و کامپیوترهای اپل قابل استفاده خواهد بود. بسته شدن اپ استور به روی کاربران ایرانی، نشان از آخرین فشارها از سوی دولت آمریکا دارد.

علت عدم دسترسی کاربران ایرانی به اپل استور چیست؟

اپل تاکنون به هیچ پرسشی در مورد عدم دسترسی کاربران ایرانی به اپل استور پاسخ نداده اما با توجه به جلسه دو روز پیش تیم کوک با سیاستمداران آمریکایی در واشنگتن، بعید نیست که اپل مجبور به کنار آمدن با قانون‌گذاران کنگره شده باشد. در اینجا این سوال به وجود خواهد آمد که آیا گوگل هم تحریم‌های گسترده‌تری علیه کاربران ایرانی خود در نظر خواهد گرفت یا نه!

لازم به ذکر است که اپل پیش از این نیز اپلیکیشن کسب و کارهای ایرانی از جمله اسنپ، دیجی‌کالا، الو پیک و… را از اپ استور حذف کرده بود. این شرکت دلیل اقدام خود را پایبندی به تحریم‌ها علیه ایران و عدم امکان میزبانی از اپلیکیشن‌هایی اعلام کرد که در آن‌ها تراکنش ریالی صورت می‌گیرد.

اکنون باید منتظر بود تا مشخص شود که علت این محرومیت چه بوده و آیا اپل به این محرومیت خاتمه خواهد داد!؟

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر