;
coinex

جنگ فیس بوک و واتس اپ ؛ چرا کاربران باید فیس بوک را حذف کنند؟

جنگ فیس بوک و واتس اپ در راه است. براساس اطلاعات موجود موسس واتس اپ از مردم خواسته تا فیسبوک را حذف کنند!

به گزارش تکراتو، در سال 2014 میلادی، فیسبوک اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ را به قیمت 16 میلیارد دلار خرید و باعث شد تا موسسین این کمپانی، یعنی جن کوم و برایان اکتون ثروتمند شوند. کوم به هدایت کمپانی خود ادامه داد اما اکتون اوایل سال جاری میلادی بود که از واتس اپ جدا شد تا موسسه جدیدی راه اندازی کند.

اما به نظر می رسد که کار اکتون با واتس اپ هنوز تمام نشده باشد زیرا وی اخیراً در حساب کاربری توییتر از فالوئرهای خود خواسته تا فیسبوک را حذف کنند.


بیشتر بخوانید: رسوایی اخیر باعث افت ارزش فیس بوک تا ۴۰ میلیارد دلار شد!


آغاز جنگ فیس بوک و واتس اپ

اکتون در توییت خود نوشت حالا وقتش است و سپس از هشتگ #DeleteFacebook استفاده کرد. اکتون که ثروتی معادل 6.5 میلیارد دلار دارد هنوز توضیحات بیشتری درباره توییت خود ارائه نکرده و واتس اپ هم از ابراز نظر در این باره سر باز زده است. فعلا مشخص نیست که احساسات اکتون نسبت به فیسبوک باعث شده که وی به اپلیکیشن خود نیز پشت کند یا خیر! لازم به ذکر است که ماه گذشته، اکتون سرمایه ای 50 میلیون دلاری به پیام رسان Signal  تزریق کرد که جایگزینی مستقل برای واتس اپ به حساب می آید.

فیس بوک در هفته اخیر جهنمی را پشت سر گذاشت. توییت اکتون نیز در چنین زمانی منتشر شد. بعد از انتشار اخبار مربوط به سوء استفاده کمبریج آنالیتیکا و دونالد ترامپ از اطلاعات کاربران، رگولاتوری ها به فیسبوک فشار آورده اند و این مسئله باعث شد تا ارزش سهام این کمپانی دچار سقوط شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر