;
coinex

ذخیره سازی داده ها با استفاده از فناوری بلاک چین متحول می شود!

گوگل در تلاش است تا از فناوری بلاک چین برای ارتقای خدمات کلود خود و متحول کردن ذخیره سازی داده ها به صورتی متفاوت استفاده کند.

به گزارش تکراتو، فناوری بلک چین می تواند علاوه بر متحول کردن ذخیره سازی داده ها ، بسیاری از خدمات آنلاین گوگل را متحول کند. فناوری بلاک چین هم اکنون به طور گسترده برای خرید و تبادل ارزهای دیجیتال استفاده می شود، اما گوگل قصد دارد آن را به منظور دیگری مانند ذخیره سازی داده ها به کار گیرد.


بیشتر بخوانید: گوگل نسخه اختصاصی از تکنولوژی بلاک چین را توسعه می دهد!


تحولی در ذخیره سازی داده ها با فناوری بلاک چین

با استفاده از فناوری بلاک چین در خدمات کلود، ذخیره سازی داده ها کاربران در فضای مجازی به شیوه ای ایمن تر صورت می گیرد. قرار است افراد و شرکت های ثالث هم به راحتی به این خدمات دسترسی یابند تا تایید و ایمن سازی داده ها به راحتی صورت بگیرد. گوگل اسامی شرکت هایی که اجازه استفاده از سرورهای یادشده را دارند، به دقت مشخص خواهد کرد. این شرکت هنوز زمان دقیق راه اندازی این خدمات را اعلام نکرده است.

در این فناوری با وجود کاربران متعددی که به‌طور هم‌زمان داده‌هایی را ثبت و اصلاح می‌کنند، ممکن است که داده‌ها با هم تداخل داشته باشند. اما با توجه به ساختار داده‌ای رمزنگاری شده که بلاک چین دارا است، ذخیره سازی داده ها بدون هیچ کنترل‌کننده مرکزی حفظ خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر