;
coinex

افزایش استفاده از ربات های هوشمند در اماکن مختلف

استفاده از ربات های هوشمند در نقاط و اماکن مختلف شهری در حال افزایش است. این ربات ها در حال تسخیر فروشگاه های زنجیره ای نیز هستند.

استفاده از ربات های هوشمند در امور مختلف روز به روز در حال افزایش است. این ربات ها قادرند تا انواع کارهای مختلف را انجام دهند. براساس اطلاعات موجود بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای نیز در فکر استفاده از ربات های هوشمند هستند.


بیشتر بخوانید: گروهی از متخصصین دانشگاه ماساچوست بر روی یک ربات هوشمند پیشرفته کار می‌کنند


افزایش استفاده از ربات های هوشمند در فروشگاه ها

فروشگاه های زنجیره ای وال مارت از به کارگیری صدها ربات برای خودکارسازی برخی فرایندهای خود و حذف نیروی انسانی خبر دادند. وال مارت بزرگترین فروشگاه زنجیره ای دنیا محسوب می شود و قصد دارد اجرای برخی فرایندهای تکراری روزمره را به ربات ها بسپارد. از جمله این وظایف که در آن استفاده از ربات های هوشمند در اولویت قرار گرفته است می توان به بسته بندی، اسکن کردن و بررسی موجودی کالاها در قفسه ها، بررسی روند قیمت گذاری و اشتباهات در این زمینه و یافتن برچسب های غلط اشاره کرد.

این فروشگاه اعلام کرد که هدف آنها از استفاده از ربات های جدید این است که فرصت بیشتری در اختیار کارمندان وال مارت قرار گیرد تا بتوانند کارهای مهم تری را انجام دهند و خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند. قرار است در ابتدا این ربات ها در 5 فروشگاه وال مارت در 4 ایالت مختلف به کار گرفته شوند و در ادامه استفاده از ربات های هوشمند گسترش یابد.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر