;
coinex

توسعه شارژر از راه دور بی سیم سامسونگ به زودی! تحولی در تولید شارژر

سامسونگ در حال توسعه شارژر از راه دور بی سیم است. سازمان جهانی مالکیت فکری اعلام کرده که سامسونگ از دو سال قبل در حال توسعه این دستگاه بوده است.

به گزارش تکراتو، استفاده از نام شارژ بی سیم چندان نام مناسبی نیست زیرا اغلب پدهایی که به این منظور ساخته شده اند از طریق سیم به پریز برق متصل شده و گجت ها نیز باید روی پد قرار گیرند. اما به نظر می رسد که شارژر از راه دور بی سیم سامسونگ تکنولوژی جدیدی باشد.


بیشتر بخوانید: شارژر بی سیم سریع جدید سامسونگ دارای یک فن داخلی است


سامسونگ دو سال پیش پتنتی را به سازمان جهانی مالکیت فکری ارائه کرد. این پتنت معرفی شده برای اتصال به پریز به سیم نیاز ندارد و قادر است با قرار گرفتن گجت ها در محدوده مشخص آنها را از راه دور شارژ کند. شارژر از راه دور بی سیم فناوری بسیار مفیدی است و با توجه به تعداد کمپانی هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، احتمالا در چند سال آینده ارائه دستگاه هایی با این قابلیت افزایش خواهد یافت.

توسعه شارژر از راه دور بی سیم سامسونگ

نحوه کار شارژر از راه دور بی سیم

در این پتنت نحوه تمرکز انرژی روی گجت های برخوردار از شارژ بی سیم OTA در یک فضای بسته توضیح داده شده است. شارژر از راه دور بی سیم به هیچ پد یا داکی نیاز ندارد و به لطف انعکاس دهنده ها حتی زمانی که موبایل در جیبتان قرار دارد شارژ می شود. البته سامسونگ تنها شرکتی نیست که در زمینه تولید شارژر از راه دور بی سیم فعالیت دارد، قبل از سامسونگ این تکنولوژی توسط کمپانی Energous ارائه شد و در ادامه موفق به دریافت تائیدیه FCC گشت.

.

منبع: bgr

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر