;
coinex

Schoolwork اپل رابطی دیجیتالی برای معلمان و دانش آموزان

اپل در رویداد آموزشی خود از ابزار جدید آموزشی Schoolwork اپل برای معلمان و دانش آموزان رونمایی کرد. با این ابزار امکان آموزش دیجیتالی وجود دارد.

محصول جدید آموزشی Schoolwork اپل این امکان را برای معلمان فراهم می کند که دانش آموزان خود را به صورت دیجیتالی تعلیم داده و به آن ها در انجام تکالیف کمک کنند. همچنین اپل در آی کلاد فضای ابری بیشتری در اختیار دانش آموزان قرار داده و ظرفیت حساب های کاربری آنان را به ۲۰۰ گیگابایت ارتقاء داده است.


بیشتر بخوانید: محصولات جدید اپل ؛ در آینده منتظر چه محصولاتی از این شرکت باشیم؟


روش کار با Schoolwork

اپل روش کار این ابزار آموزشی را مانند ارسال یک ایمیل می داند. به گفته وی معلمان می توانند یادداشت بنویسند، آن را به فایل پی دی اف تبدیل کنند و همراه با لینک هایی از وب برای دانش آموزان خود ارسال کنند. همچنین کار با Schoolwork اپل به معلمان اجازه می دهد تا به صورت زنده فعالیت دانش آموزان را در نظر بگیرند. البته در این حالت حریم خصوصی دانش آموز محفوظ باقی خواهد ماند و فقط فعالیت های مربوط به انجام تکالیفT پایش خواهد شد.

Schoolwork اپل رابطی دیجیتالی

زمان انتشار Schoolwork اپل

Schoolwork اپل قرار است در ماه ژوئن امسال منتشر شود تا معلمان تا سال تحصیلی آینده برای تست و عادت کردن به محیط آن زمان کافی داشته باشند. اما در کنار رونمایی از Schoolwork، اپل اعلام کرده که نسخه ای از اپلیکیشن Classroom را نیز برای مک منتشر خواهد نمود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر