;
coinex

ثبت حق امتیاز واقعیت مجازی در خودروهای خودران

شرکت اپل حق امتیاز سیستم واقعیت مجازی در خودروهای خودران را ثبت کرد. هدف از این امر جلوگیری از حالت تهوع کاربر و ایجاد سرگرمی برای وی است.

به گزارش تکراتو، اپل حق امتیاز اختراع جدیدی ثبت کرده که مربوط به سیستم واقعیت مجازی است. این شرکت قصد دارد از سیستم واقعیت مجازی در خودروها استفاده کند و هدف آنها پیشگری از حالت تهوع هنگام اتومبیل سواری است.


بیشتر بخوانید: ماشین اپل ؛ فاصله بین رویا تا واقعیت پروژه تیتان چقدر است!


امتیاز واقعیت مجازی در خودروهای خودران

حق امتیاز واقعیت مجازی در خودروهای خودران کاربردهای جالب فراوانی دارد. علاوه بر مورد ذکر شده،  با کمک این حق امتیاز می توان یک جلسه تجاری یا کنسرت موسیقی را در خودروی خودران برگزار کرد. این سیستم همچنین شامل یک هدست واقعیت مجازی یا پروژکتور است که تصاویری را روی دیوارهای داخلی خودرو نشان می دهد.

این سیستم همچنین با کمک حسگرهای مختلف وضعیت سرنشین را بررسی و تعیین می کند که آیا او دچار حالت تهوع شده است یا خیر. این حسگرها عرق کردن، ضربان قلب را نیز بررسی خواهند کرد. این سیستم همچنین حرکات و سرعت خودرو را طوری تنظیم می کند که با تصاویر واقعیت مجازی همخوان باشد. سیستم های گرمایش و سرمایش استفاده شده در خودرو همراه تنظیمات صوتی آن به تجربه واقعیت مجازی کاربر کمک خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

اولین اتوبوس خودران در جاده های عمومی هلند آزمایش شد

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر