;
coinex

آغاز تبلیغات گوگل برای نسخه های لایت و اندروید Go اپلیکیشن های پلی استور

گوگل از امروز تبلیغ برای نسخه های لایت و اندروید Go اپلیکیشن های موجود در پلی استور را آغاز کرده است. استفاده از این نسخه ها در بسیاری از موارد بهتر است.

به گزارش تکراتو، برای برنامه هایی که نسخه های لایت و اندروید Go  آنها وجود دارد کاربران می توانند از آنها استفاده کنند. گوگل برای کاربران این پیشنهادها را ارائه می دهد. به عنوان مثال اگر فردی خواهان نصب اپلیکیشن فیسبوک باشد، بالای توضیحات اپ به وی نصب نسخه لایت این شبکه اجتماعی نیز پیشنهاد خواهد شد.


بیشتر بخوانید: امکان مشاهده‌ی تاریخ انتشار اولیه اپلیکیشن ها قابلیت جدید پلی استور است!


استفاده از نسخه های لایت و اندروید  Goاپلیکیشن ها

نسخه لایت فیسبوک در مقایسه با نسخه کامل، بسیار سبک تر است و حجم آن از ۶۰ مگابایت به ۱.۶ مگابایت کاهش یافته. بنابراین نسخه مذکور برای دیوایس های ضعیف از نظر سخت افزاری یا دارای رم محدود می تواند گزینه‌ی مناسب تری باشد. در حال حاضر نسخه های لایت اپلیکیشن های اسکایپ و توییتر هم در پلی استور حضور دارند که می توان از آنها نیز استفاده کرد. گوگل بعضی محصولات خود را برای اندروید Go هم آماده کرده که همگی برای اجرا در دیوایس های میان رده و ضعیف طراحی شده اند.


بیشتر بخوانید: سرویس کوتاه کننده لینک گوگل جایگزین می شود!


بهینه سازی اپلیکیشن ها براساس اندروید  Go

گوگل تا امروز یوتوب، جیمیل، گوگل مپس و گوگل سرچ را برای اندروید Go بهینه سازی کرده که موقع نصب نسخه های کامل این اپلیکیشن ها دانلود و استفاده از نسخه های Go هم به شما پیشنهاد می شود. البته بعضی نسخه های لایت و اندروید Go هنوز برای تمام کشورها در دسترس نیستند و شاید لازم باشد که فایل APK آن ها را به طور غیر مستقیم و از وبسایت های دیگر دانلود کرد.

 

بیشتر بخوانید:

گوگل تغییرات در رابط کاربری لانچر پیکسل را آزمایش می کند!

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر