;
coinex

ساعت هوشمند آمازفیت ۲ قبل از معرفی رسمی روی سایت شیائومی!

شرکت شیائومی ساعت هوشمند آمازفیت ۲ را قبل از اینکه در تاریخ چهاردهم فروردین معرفی کند، روی وبسایت رسمی خود قرار داد.

به گزارش تکراتو، وبسایت رسمی شیائومی ساعت هوشمند آمازفیت ۲ را معرفی کرده است. این ساعت ورزشی هوشمند دارای ویژگی ها و قابیلت هایی منحصر به فرد است و تمامی افراد به راحتی می توانند از ان استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: می بند ۳ شیائومی با قابلیت هایی جدید در سال جاری عرضه می شود!


بررسی ویژگی های ساعت هوشمند آمازفیت ۲

ساعت هوشمند ورزشی آمازفیت ۲ دارای نمایشگر 2.5D با حاشیه‌های سرامیکی و دکمه‌هایی از جنس استیل است. طراحی سه‌بعدی این محصول، آن را برای استفاده هنگام ورزش، محل کار یا حتی طبیعت مناسب می‌کند. ساعت هوشمند آمازفیت ۲ قادر است از ۱۱ حالت ورزشی پشتیبانی ‌کند که پیاده‌روی، انواع دو، انواع دوچرخه‌سواری، شنا در استخر، دریا، کوهنوردی و… از آن جمله آنها هستند.

ساعت هوشمند آمازفیت ۲

براساس اطلاعات موجود در سایت رسمی شیائومی، آمازفیت ۲ به طور کامل از سیستم مسیریابی Open GPS استفاده می‌کند و به همین دلیل می‌تواند ۳۵ ساعت به طور مداوم مسیریابی کند و این یعنی به راحتی ۱۰۰ کیلومتر مسابقات آفرود را پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، نسل دوم ساعت‌های هوشمند آمازفیت نسبت به قبل مقاومت بیشتری در برابر آب پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید: رونمایی از پد شارژ بی سیم شیائومی با قیمت ۱۵ دلار!


رتبه‌ی ضدآب بودن دستگاه جدید به پنج اتمسفر افزایش یافته است. این دستگاه همچنین به قابلیت حالت شنا مجهز است و از ثبت داده‌های مربوط به آن و حتی تشخیص نوع شنای انجام شده پشتیبانی می‌کند. جهت رزرو ساعت هوشمند آمازفیت ۲ قبل از معرفی رسمی آن در چهاردهم فروردین، می توان به وبسایت رسمی شیائومی مراجعه نمود. قیمت این ساعت برابر با ۱۵۹ دلار است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع : gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر