;
coinex

حمله به دفتر مرکزی یوتیوب توسط یک زن ایرانی؛ علت این اقدام چه بود؟

براساس اطلاعات موجود حمله به دفتر مرکزی یوتیوب توسط یک زن ایرانی تبار انجام گرفته است. وی عامل تیراندازی به مَقر یوتیوب است.

به گزارش تکراتو، پلیس آمریکا هویت این فرد را که عامل تیراندازی بوده مشخص کرده است. آنها اعلام کرده اند که این زن ایرانی بوده و 39 سال سن داشته است.


بیشتر بخوانید: انتشار ویدئوهای فروش اسلحه در یوتیوب ممنوع شد!


حمله به دفتر مرکزی یوتیوب

یک زن ایرانی به دفتر مرکزی یوتیوب تیراندازی کرده است. مقام های پلیس کالیفرنیا اعلام کردند که نام این زن ایرانی تبار نسیم نجفی اقدم است. براساس اطلاعات موجود این زن در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای داشته، گیاهخوار و حامی حقوق حیوانات بوده است.

حمله به دفتر مرکزی یوتیوب

علت حمله به دفتر مرکزی یوتیوب چه بود؟

رسانه ها اعلام کرده اند که ویدیوهایی از نسیم نجفی اقدم در شبکه های اجتماعی به زبان های انگلیسی و فارسی موجود است که در آن ها وی از حذف ویدیوهای خود توسط یوتیوب شکایت کرده است. ویدیوهای وی در یوتیوب بیش از یک میلیون بازدید کننده داشته است. به نظر می رسد که علت این تیراندازی شکایت وی از این اقدام یوتیوب باشد اما پلیس گفته که انگیزه وی از این تیراندازی مسائل خانوادگی بوده است.

حمله به دفتر مرکزی یوتیوب توسط نسیم نجفی اقدم و تیراندازی در مقر یوتیوب در شهر سن برونو باعث زخمی کردن سه نفر شده است. وی خود را به ضرب گلوله کشت.

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به درک، یه خودباخته مبتذل مثلا ایرانی

    پاسخ