;
coinex

اپل موزیک عملکرد بهتری نسبت به اسپاتیفای دارد!

اپل موزیک به‌ لحاظ تعداد دفعات استریم چند آلبوم مهمی که اخیرا منتشر شده‌ است، عملکرد بهتری نسبت به اسپاتیفای از خود نشان داده است.

به گزارش تکراتو، به‌ نظر می‌رسد که اپل موزیک با وجود بهره‌ بردن جامعه‌ی کاربری به‌مراتب محدود نسبت به اسپاتیفای، در زمینه‌ی استریم آثاری مختلف در سبک‌های هیپ‌-هاپ و R&B‌ عملکرد بسیاری موفقی از خود به نمایش می‌گذارد. اپل موزیک تعداد مشترکان پایین‌تری در اختیار دارد؛ اما در زمینه‌ی پذیرش توسط کاربران و به‌خصوص در بزرگ‌ترین ژانر موسیقی دنیا، فرمانروایی می‌کند.


بیشتر بخوانید: اپل آی او اس ۱۱.۴ را تایید کرد؛ آشنایی با تغییرات این نسخه جدید!


عملکرد بهتر اپل موزیک نسبت به اسپاتیفای

آلبوم EP جدید ویکند موسوم به My Dear Melancholy پس از گذشت ۲۴ ساعت از انتشار، در مجموع ۲۶ میلیون بار در اپل موزیک استریم شده و در این بین قطعه‌ی ابتدایی این آلبوم موسوم به Call Out My Name نزدیک به ۶ میلیون بار استریم شده است. البته این آمار چندان شگفت‌انگیز نیست اما اپل با دستیابی به چنین ارقامی، توانست اسپاتیفای را با نزدیک ۳.۵ میلیون بار استریم پشت سر بگذارد.

لازم به ذکر است که اسپاتیفای بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر دارد، دو موزیک‌ویدیوی اختصاصی از آلبوم جدید ویکند در آن منتشر شده و این هنرمند در شبکه‌های اجتماعی، لینک آلبوم خود در اسپاتیفای را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. البته اپل پیش‌ از این، طی ۱۳ ماه اخیر در دو اثر مهم دیگر نیز عملکرد بهتری نسبت به اسپاتیفای از خود به جای گذاشته است. در چند روز ابتدایی انتشار آلبوم More Life از دریک، اپل با ۲۸.۶ میلیون بار استریم، عملکرد بسیار بهتری داشت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع : theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر