;
coinex

افزایش تدابیر امنیتی در یوتیوب ؛ دفاتر یوتیوب امن تر می شوند!

یوتیوب قصد افزایش تدابیر امنیتی در دفاتر خود را دارد. این تصمیم جدید یوتیوب متاثر از حمله شهروند آمریکایی ایرانی تبار به دفتر این شبکه اجتماعی است.

به گزارش تکراتو، پس از حمله دیروز به دفتر یوتیوب در سن برونو که توسط نسیم اقدم، شهروند آمریکایی ایرانی‌‌تبار انجام شد، یوتیوب اعلام کرده است که قصد دارد تدابیر امنیتی را در تمام دفاتر بین‌المللی خود افزایش دهد.


بیشتر بخوانید: هویت مهاجم یوتیوب ؛ نسیم نجفی اقدم دیوانه بود یا قهرمان مبارزه با سانسور؟


حمله به دفتر یوتیوب در اعتراض به سانسور ویدئوها

حمله‌ی مسلحانه‌‌ای که دیروز در دفتر این شرکت در سن برونو کالیفرنیا انجام شد منجر به آسیب دیدن سه نفر شد. فرد تروریست در آخر دست به خودکشی زد. یوتیوب بعد از این اتفاق به این نکته اشاره کرده است که افزایش تدابیر امنیتی یک سیاست کوتاه‌مدت نیست و این شرکت در نظر دارد این استراتژی را به‌عنوان یک نگرش بلندمدت دنبال کند.


بیشتر بخوانید: حمله به دفتر مرکزی یوتیوب توسط یک زن ایرانی؛ علت این اقدام چه بود؟


البته سیاست جدید یوتیوب متأثر از حمله‌ی دیروز و افزایش خشونت‌ها در فضای آنلاین است و به نظر می رسد که رفته‌رفته باید شاهد نمود این مسائل در دنیای واقعی باشیم.

بیانیه یوتیوب در مورد افزایش تدابیر امنیتی

یوتیوب تصمیم خود را در مورد افزایش امنیت در دفاتر بین‌المللی از طریق حساب کاربری توییتر گوگل در قالب یک بیانیه‌ی منتشر کرده است. هنوز مشخص نیست آیا گوگل نیز چنین سیاستی در پیش خواهد گرفت یا خیر.

باید دید تیراندازی دیروز چه پیامدهایی به همراه خواهد داشت. پس از تیراندازی دیروز، شماری از گروه‌ها در حمایت از اعتراض نسیم اقدم، سانسور اعمال‌شده توسط یوتیوب را مورد حمله قرار داده‌اند و با استفاده از هشتگ CensorshipKills#  در حال بیان نقطه‌نظرات خود هستند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر