;
coinex

قابلیت ضبط مکالمات در اسکایپ امکان پذیر شد؛ Content Creators

ضبط مکالمات در اسکایپ قابلیت جدید این پیام رسان است. ضبط مکالمات با استفاده از حالت Content Creators آسان تر از همیشه خواهد شد.

به گزارش تکراتو، اسکایپ بالاخره و بعد از 15 سال از قابلیت ضبط مکالمات برخوردار می شود. مطابق گزارشات جدید، تیم اسکایپ به زودی راه ساده ای برای ضبط مکالمات در اختیار کاربران قرار می دهند که البته در این راه از اپلیکیشن های شخص ثالثی مثل Xsplit، Wirecast و Vmix کمک خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید: پشتیبانی از اسکایپ در گوشی های قدیمی؛ ارائه نسخه ای جدید


ضبط مکالمات در اسکایپ

به نظر می رسد که مایکروسافت به دنبال راهی ساده برای ضبط مکالمات در اسکایپ باشد. با اضافه شدن حالتی به نام Content Creators به کلاینت دسکتاپ اسکایپ، کاربران مک و ویندوز می توانند از طریق ایجاد تعامل میان این اپلیکیشن و نرم افزارهای شخص ثالث به ضبط مکالمات خود بپردازند.


بیشتر بخوانید: پهنای باند مورد استفاده برای هر تماس اسکایپ چقدر است؟


حالت Content Creators چه کاربردی دارد؟

حالت Content Creators که به طور اختصاصی برای ویدیو بلاگرها و استریمرها طراحی شده، به کاربران این امکان را می دهد که مکالمات خود را در سرویس هایی مثل یوتوب یا توییچ استریم کنند. همچنین امکان انتقال و ویرایش فایل های صوتی مکالمات در ادوبی پرمیر پرو وجود دارد.

قابلیت ضبط مکالمات در اسکایپ هفته آینده در نمایشگاه NAB  در لاس وگاس آمریکا رونمایی خواهد شد. براساس گزارشات موجود، به نظر می رسد که حالت Content Creators تا پایان تابستان در دسترس عموم قرار گیرد.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر