;
coinex

تلاش برای افزایش فروش تلفن های هوشمند شیائومی تا 100 میلیون گوشی!

فروش تلفن های هوشمند شیائومی با برنامه جدیدی که این کمپانی در سر دارد، افزایش خواهد یافت. این شرکت قصد افزایش فروش خود تا 100 میلیون گوشی را دارد.

به گزارش تکراتو، یک منابع تایوانی اعلام کرده است که تولیدکننده‌‌ی چینی شیائومی قصدِ فروش بیش‌ از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ دارد. لازم به ذکر است که اوایل سال جاری میلادی بود که مؤسسه IDC در گزارشی از کاهش ۵ درصدی تولید گوشی‌های هوشمند شیائومی خبر داد.


بیشتر بخوانید: معرفی شیائومی می میکس ۲ اس ؛ اولین پرچمدار ۲۰۱۸ شیائومی


افزایش فروش تلفن های هوشمند شیائومی

براساس اطلاعات موجود افزایش فروش تلفن های هوشمند شیائومی در سال ۲۰۱۸ در دستور کار این شرکت قرار دارد.  اوپو، ویوو، شیائومی و هواوی، جزو تولیدکنندگان مطرح چینی هستند که قصد دارند در سال جاری میلادی، فروشِ محصولاتِ خود را به بازارهای جهانی گسترش دهند. در این بین، شیائومی برنامه‌ریزی بلندپروازانه‌ تری نسبت به سایر شرکت ها دارد.

دو برند می و ردمی که هر دو تحت نظر شیائومی تولید می‌شوند، نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸ موفق به فروش بیش‌ از ۱۰ میلیون واحد شدند. با یک حساب سرانگشتی، اگر بازار در ماه‌های آتی همانند نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸ باشد، می‌توان انتظار فروش ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون دستگاه تا پایان سالِ جاری را داشت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر