;
coinex

ساخت اسپیکری متمایز توسط سامسونگ ؛ اسپیکر هوشمند Aurora

سامسونگ در جریان نمایشگاه SXSW 2018 از نسخه پروتوتایپ اسپیکر هوشمند Aurora  رونمایی کرد.این اسپیکر ویژگی هایی متفاوت دارد.

به گزارش تکراتو، خبر رونمایی اسپیکر هوشمند سامسونگ به خودی خود چندان هیجان انگیز نبود زیرا در این مدت ده ها اسپیکر هوشمند متفاوت به بازار عرضه شده است. اما چیزی که این پروتوتایپ را از سایر اسپیکرهای رقیب متمایز می کند، این است که کاملاً متکی بر موبایل های هوشمند است.


بیشتر بخوانید:  مقایسه گوگل هوم و آمازون اکو ، دو اسپیکر هوشمند موجود در بازارهای جهانی


ویژگی های اسپیکر هوشمند Aurora سامسونگ

در واقع اسپیکر هوشمند Aurora   هیچ میکروفون، پردازنده یا قطعه سخت افزاری دیگری ندارد که باعث هوشمندی آن شوند. این اسپیکر بلوتوثی است و درگاه مخصوصی برای داک کردن موبایل های هوشمند سازگار دارد. این اسپیکر از سخت افزارهای موبایل مانند میکروفون و دوربین برای ایجاد یک تجربه هوشمند استفاده می کند.

اسپیکر هوشمند Aurora   نمایشگری برای نمایش کاراکتر هولوگرافیک دارد که به صدای کاربر واکنش نشان می دهد. این دیوایس نیازمند یک اپلیکیشن همراه است ولی فعلا مشخص نیست که این اسپیکر هوشمند با چه نوع موبایلی سازگاری دارد. این دستگاه فعلا در مرحله توسعه قرار دارد و اطلاعاتی چندانی از آن در دست نیست.

این اسپیکر گزینه ای ایده آل برای افرادی است که دنبال اسپیکری هوشمند هستند اما نمی خواهند هزینه ای کلان برای آن پرداخت کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر