;
coinex

ارزش سهام 4 درصدی سونی از اسپاتیفای چقدر است؟

سونی ۴ درصد از سهام اسپاتیفای را در اختیار دارد. عرضه‌ی عمومی سهام اسپاتیفای سودی یک میلیارد دلاری را عاید سونی کرد.

اسپاتیفای هفته‌ی گذشته سهام خود را عرضه کرده است. پس از عرضه‌ی عمومی سهام که با قیمت پایه‌ی ۱۳۲ دلاری آغاز شده بود، ارزش هر سهم اسپاتیفای به ۱۴۰ دلار رسید. این مسئله باعث شد تا  کمپانی‌ها، اشخاص و سرمایه‌گذارانی که بخشی از سهام این سرویس موسیقی را در اختیار دارند، به سود برسند.


بیشتر بخوانید: مشترکین پولی اسپاتیفای از مرز ۶۰ میلیون نفر عبور کرد


میزان سود سونی از سهام اسپاتیفای

سونی یکی از کمپانی‌هایی است که از عرضه‌ی عمومی سهام اسپاتیفای سود کرده است. این کمپانی ژاپنی که از طریق سونی موزیک ۵.۷ درصد از سهام اسپاتیفای را در اختیار داشته، ۲۰ درصد از این میزان را که ۱.۱۴ درصد از کل سهام اسپاتیفای می‌شود، به فروش گذاشته و ۱۷۷ میلیون دلار به جیب زده است. سونی با انتشار بیانیه‌ای اعلام نمود که میزان مبلغی که می‌تواند با فروش تمام سهام خود در اسپاتیفای تا پایان مارس سال جاری به دست آورد، نزدیک به یک میلیارد دلار است. البته سونی تمام سهم خود در اسپاتیفای را واگذار نخواهد کرد.

سونی دیدگاه روشنی به اسپاتیفای دارد و این موضوع را می‌توان از سرمایه‌گذاری ژاپنی‌ها در این سرویس استریم مشاهده کرد. البته حضور اسپاتیفای به عنوان یکی از شرکت‌هایی که سونی در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است، بر گزارش‌های مالی آینده‌ی این کمپانی تاثیرگذار خواهد بود.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر