;
coinex

آغاز رجیستری سامسونگ و سایر برندهای باقی مانده از اول اردیبهشت ماه 97

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا ضمن صحبت در مورد اجرای طرح رجیستری تلفن همراه، از آغاز رجیستری سامسونگ از اوایل اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش تکراتو، حمیدرضا دهقانی نیا اعلام نمود که از نیمه دوم سال ۹۶ نزدیک به نیمی از برندهای گوشی در بازار موبایل مشمول طرح رجیستری خواهند شد. به گفته وی شواهد نشان می دهد که اجرای این طرح موفقیت آمیز بوده زیرا واردات رسمی تلفن همراه به کشور در این مدت افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید: ساماندهی تجهیزات سیم کارت خور و آغاز رجیستری تبلت ها


رشد 2.5 برابری واردات رسمی موبایل

به گفته دهقانی نیا واردات رسمی تلفن همراه به کشور در نیمه دوم سال ۹۶ نسبت به نیمه دوم سال ۹۵ از رقم ۸۳۰ میلیارد ریال به ۱۸۸۴ میلیارد ریال افزایش یافته است. وی تاکید کرد که بر این اساس واردات رسمی گوشی موبایل به کشور ۲.۵ برابر رشد داشته است.


بیشتر بخوانید: افزایش درآمد دولت با اجرای طرح رجیستری تلفن همراه


آغاز رجیستری سامسونگ و سایر برندهای باقی مانده

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا تاکید کرد که روند ثبت و شناسه دار کردن گوشی های وارداتی (رجیستری) ادامه خواهد داشت و ادامه داد که احتمالا جلسه تصمیم گیری برای زمان اجرای این طرح یکشنبه یا چهارشنبه هفته جاری خواهد بود که متولیان این طرح نیز حضور خواهند داشت.

دهقانی نیا تاکید کرد که آغاز رجیستری سامسونگ از اوایل اردیبهشت ماه خواهد بود اما زمان قطعی آغاز اجرای این طرح برای این برند و سایر برندهای باقی مانده در جلسه راهبری رجیستری تعیین خواهد شد و فعلا مشخص نیست.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر