;
coinex

بهترین فرصت برای ثبت بهترین دامین با پسوند نـوروز

امکان ثبت دامنه Nowruz. آغاز شده و فصل بهار بهترین فرصت برای ثبت بهترین نام با پسوند نـوروز است.

این پسوند ( yourdomain.nowruz ) از اوایل اسفندماه به صورت عمومی در دسترس قرار گرفته است و با توجه به قوانین آیکان ICAAN در مرحله اول آماده استفاده شرکت‌ها، سازمان‌ها و برندهای معتبر است.

ثبت دامین با پسوند.nowruz برای همه امکان‌پذیر است، اما برای کسب و کارهای حوزه گردشگری، حراج‌های نوروزی و فروشگاه‌های اینترنتی مرتبط، موقعیت بسیار مناسب تری است؛ چراکه موتور های جستجو اولویت را به پسوندهای تخصصی می‌دهند و در نتیجه با داشتن این پسوند، شانس بیشتری برای دیده شدن دارند.

تاثیر پسوند دات نوروز در سئو سایت

پسوندهای جدید جریان موتورهای جستجو را متحول خواهند کرد. به دلیل این که این پسوندها ماهیت تخصصی و گروهی دارند، الگوریتم موتورهای جستجو اولویت را به دامنه هایی با پسوندهای تخصصی اختصاص می دهند که این مورد می‌تواند نیمی از راه سئو را تسهیل کند.

یکی از مواردی که با ایجاد پسوندهای جدید مانند .nowruz پیش می‌آید، برداشتن محدودیت‌های انتخاب اسامی در پسوندهای قدیمی است. همچنین قابل ذکر است که “پسوند دات نوروز” تنها مختص به ایرانیان نیست، زیرا طبق آمارها 187 میلیون نفر در 11 کشور دنیا نوروز را به عنوان عید رسمی شان قرار داده‌اند، بنابراین طیف وسیعی از مردم می‌توانند از این دامنه استفاده کنند.

درواقع به این دلیل که پسوند نوروز ماهیت تخصصی و گروهی دارد، موتور جستجو گوگل اولویت را به پسوندهای تخصصی می‌دهد؛ چراکه هر پسوند دامنه، متعلق به نوع خاصی از فعالیت‌ها بوده و اگر شما بتوانید دامنه‌ای انتخاب کنید که پسوند آن متناسب با فعالیت شما باشد، قطعا می‌توانید به نتایج خوبی در سئو دست پیدا کنید.

به طور مثال دامنه .org متناسب برای ارگان‌ها است و اگر برای یک سایت گردشگری انتخاب شود، موتورهای جستجوگر اولویت کمی را به این سایت با این دامنه اختصاص می‌دهند، اما پسوند نوروز (nowruz) که متناسب با فعالیت‌های گردشگری و فروشگاهی است، الویت اول موتورهای جستجو قرار می‌گیرد.

قیمت ثبت دامین با پسوندهای .nowruz در حال حاظر حدود 80 هزار تومان است و با توجه به موضوعیت آن و بحث تجاری و فرهنگی منحصر به فردی که دارد، این پسوند ارزش بسیار بالایی خواهد داشت.

جهت استفاده از این فرصت منحصر به فرد، روی ثبت نام دامنه دات نوروز کلیک کنید.

.

منبع خبر: ویرلن

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر