;
coinex

منابع تجدیدپذیر انرژی تمام دفاتر اپل را تامین می کنند!

انرژی تمام دفاتر اپل از منابع تجدیدپذیر تهیه می شود. دفاتر، فروشگاه‌ها و دیتا سنتر‌های اپل در کل جهان از انرژی خورشیدی، بادی، هیدروژنی و … استفاده می‌کنند.

به گزارش تکراتو، فراهم آوردن انرژی پاک برای تمامی تاسیسات شرکت کوپرتیونی که جمعاً  در ۴۳ کشور دنیا قرار دارند، امر بسیار حیرت انگیزی است. اپل موفق شده با راضی کردن ۹ تامین کننده دیگر، جمعاً ۲۳ شرکت از تامین‌کننده‌های خود را وادار به استفاده‌ی کامل از منابع تجدید پذیر نماید. بنابراین می توان گفت که انرژی تمام دفاتر اپل از منابع تجدیدپذیر به دست می آید.


بیشتر بخوانید: مخالفت اپل با تصمیم ترامپ در مورد لغو طرح انرژی پاک


تامین انرژی تمام دفاتر اپل از منابع تجدیدپذیر

اپل از چند سال پیش به دنبال تامین کل انرژی دفاتر خود از منابع پاک بود. این شرکت در سال ۲۰۱۵ میلادی، توانست  ۹۳ درصد از کل انرژی‌ مورد نیاز خود را از منابع تجدیدپذیر بدست آورد. اپل در ادامه ۲۵ پروژه برای تولید انرژی پاک که شامل نیروگاه‌های تولید برق با استفاده از انرژی بادی، خورشیدی و بیوگاز می‌شد، در سال ۲۰۱۵ تولید کرد. شرکت کوپرتینویی اعلام نمود که پروژه‌های دیگری نیز در ۱۱ کشور جهان در دست احداث دارد و در آینده‌ی نزدیک ۱.۴ گیگاوات انرژی پاک تولید می کند. علاوه بر این اپل اعلام نموده است که از سال ۲۰۱۱ تا به امروز، توانسته میزان انتشار گاز‌های گلخانه‌ای را تا ۵۴ درصد پایین آورد.


بیشتر بخوانید: گوگل برق تولیدی از منابع تجدید پذیر را خریداری می کند!


رویکرد مطلوب اپل برای حفظ محیط زیست

اپل رویکرد مطلوب برای حفظ محیط زیست را در پیش گرفته و همواره در حال تبلیغ محصولات جدید خود است. این شرکت قصد دارد تا کاربران را به خرید جدیدترین گجت های این شرکت مانند آیفون، مک‌بوک‌ و دیگر گجت های هوشمند مصرف کننده‌ی انرژی تشویق کند.

.

منبع: mashable

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر