;
coinex

دانلود و بررسی اپلیکیشن مدال ؛‌ هر آنچه در مورد برنامه فوتبالی مدال باید بدانید

اپلیکیشن مدال (Medal) یک اپلیکیشن جامع فوتبالی است که لحظه‌ به لحظه اخبار دنیای فوتبال را پوشش داده، ویدئو‌های جذاب ورزشی و مصاحبه با چهره‌های سرشناس را تهیه کرده و مسابقات پیش‌بینی نتایج فوتبال را برگذار می‌کند.

اگر شما هم در دنیای فوتبال غرق شده‌اید و نمی‌توانید از مستطیل سبز دل بکنید، اپلیکیشن مدال یکی از گزینه‌هایی است که می توان بواسطه آن لحظه به لحظه فوتبال را با اسمارت‌فون خود رصد کرد. برای عاشقان فوتبال، خانه، محل کار، پشت چراغ قرمز و ساعت ۳ بامداد و … معنا ندارد. همیشه باید از رویدادها و اصل و فرع فوتبال باخبر باشند.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای دنبال کردن فوتبال صرفا نیازی نیست با یک ظرف پاپ‌کورن پای تلویزیون بنشینید. ردپای اینترنت را در این عرصه نیز می‌توان دنبال کرد؛ وب‌سایت‌ها، پخش‌های زنده و اپلیکیشن‌های موبایلی یک لحظه هم طرفداران این رشته را از وقایع بی اطلاع نمی‌گذارند. در این نوشتار تکراتو بر آن است تا مروری داشته باشد بر اپلیکیشن مدال. برنامه‌ای فوتبالی که به واسطه تبلیغات تلویزیونی جای خود را در میان مخاطبان باز کرده‌ است.

برنامه فوتبالی مدال یک اپلیکیشن جامع فوتبالی است که تا پیش از این هم نمونه‌های مشابه آن وجود داشته است. از اپلیکیشن برنامه نود گرفته تا اپلیکیشن وب‌سایت طرفداری. اخبار روز فوتبال ایران و جهان، پیش بینی نتایج فوتبال، جداول لیگ‌های برتر دنیا و بخش مجله با مطالب طنز ورزشی، بازی‌های ورزشی، ورزش‌های رزمی و اکستریم که به ورزش‌های مسابقه‌ای اختصاص یافته است. این اپلیکیشن در پخش بازی‌های آسیایی 2018 نیز فعالیت  داشته و به عنوان یک اسپانسر در شبکه ورزش حضور دارد.

با اپلیکیشن مدال بیشتر آشنا شوید

مدال اپلیکیشنی است که جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و ویدئوهای ورزشی را به علاقه‌مندان ارائه می‌کند. به علاوه حوزه اخبار متنی و تولید محتوای اختصاصی، به ویژه در زمینه طنز ورزشی از اولویت‌های تیم مدال بوده است. مدال با پوشش کامل اخبار المپیک ریو (۲۰۱۶) کار خود را آغاز کرد و در مرحله بعد فعالیتش را به حوزه‌های متنوعی گسترش داد. بدنه اصلی محتوای مدال به فوتبال اختصاص دارد. حوزه طنز ورزشی و شاخه‌های مختلف ورزش های رزمی و اکستریم هم پوشش داده می‌شود. به علاوه آیتم‌های متنوعی از دیگر ورزش‌های محبوب مانند بسکتبال، والیبال و غیره هم به مخاطبان ارائه خواهد شد.

اپلیکیشن مدال این روز‌ها در صدا و سیما و در برنامه گزارش ورزشی به عنوان اسپانسر حضور دارد و به شدت تبلیغ می‌شود. تیم این برنامه، کار خود را با پوشش اخبار مربوط به المیک ۲۰۱۶ ریو شروع کردند و سپس کار خود را در حوزه‌های دیگر گسترش دادند. اما یکی از بزرگترین ضعف‌های این برنامه که رفع آن چالش چندان بزرگی برای تیم مدال نخواهد بود، عدم وجود نسخه iOS است. یکی از کاربران توئیتر به نام به این موضوع واکنش نشان داد. او نوشت :‌

چی فکر میکنید که اسپانسر برنامه پربیننده تی‌وی میشید و‌ تبلیغات وسیع میکنید وقتی هنوز اپلیکیشن‌تون ورژن IOS نداره!؟ اپ #مدال #MVP

اپلیکیشن مدال
(اعتبار : توئیتر)

وپژگی اصلی پروژه مدال دوبله تمام ویدئو‌ها به زبان فارسی است. ویدئوها ابتدا انتخاب و ترجمه شده، سپس به واحد دوبله سپرده می‌شود و در نهایت توسط گروه تدوین برای انتشار آماده می‌شود. گروه مدال امیدوار است که مجموعه این تلاش‌ها مورد پسند ورزش دوستان باشد.

آنطور که بنظر می‌رسد، تیم تحریریه مدال به طنز ورزشی اهمیت زیادی داده‌اند. در این اپلیکیشن سه بخش طنز به عنوان‌های “شیر تو شیر” ، “انیمیشن دوبله” و “هاشور” وجود دارد.

عنوان معروف‌ترین بخش این برنامه را باید به “یکشنبه‌های جنجالی” اختصاص داد. برنامه‌ای به سبک تاک شو با اجرای مهرداد میناوند، ملی پوش و بازیکن سابق پرسپولیس. میناوند که پیش از نیز علاقه خود را به ظاهر شدن در جلوی دوربین بروز داده بود در این برنامه سعی کرده است تا گفت و گو هایی چالشی و منحصر به فرد با ۱۰۰ نفر از اهالی فوتبال داشته باشد؛ از خداداد عزیزی و نیما نکیسا گرفته تا ادموند بزیک و بهروز رهبری فر. به گفته سازندگان، میناوند در این برنامه سعی کرده است تا از اتفاقات فوتبالی ناگفته اهالی فوتبال بگوید. او می‌گوید:

برای این کار خیلی برنامه ریزی کرده ایم و با برخورداری از یک تیم حرفه ای و ایتم های جذاب سعی خواهیم کرد تا با گفت و گوهای شفاف و بی پرده، لحظاتی جذاب برای مخاطبین خود بسازیم. ما در این برنامه خط قرمزها را می شکنیم و می توانم از حالا وعده گفت و گو هایی جذاب با ستاره های ورزش و فوتبال ایران را بدهم که ناگفته های بسیار به همراه داشته و همچنین از تصاویر ویژه و اختصاصی برخوردار خواهد بود.

در این برنامه سعی می کنیم به مرور خاطرات بازگو نشده زندگی ورزشی و شخصی میهمانان پرداخته و در یک ایتم جداگانه هم آن ها را با چالش های جدیدی روبرو کرده و درباره ناگفته های شان از ورزش و فوتبال و همچنین نقدهای شان نسبت به مسایل چالشی موجود در ورزش و فوتبال اگاه شویم.

اپلیکیشن مدال
مهرداد میناوند با برنامه تاک شو “یکشنبه‌های جنجالی” در اپلیکیشن مدال پا به عرصه اجرا گذاشته است. تا پیش از این بارها شاهد تمایل این ملی پوش و بازیکن سابق پرسپولیس به حضور در مقابل دوربین بوده‌ایم (اعتبار : مدال)

چالشی و خط شکن بودن و نبود سانسور از ویژگی‌هایی است که میناوند به برنامه خود نسبت می‌دهد:

با تصمیمی که با تولید کنندگان برنامه مدال گرفتیم، به مخاطبین خود قول میدهم هیچ سانسوری در مصاحبه ها انجام ندهیم و تا جایی که مصاحبه شوندگان اجازه پخش داده باشند، بدون هیچگونه ممیزی این برنامه را در اختیار ورزش دوستان بگذاریم که این امر قطعا به جذابیت برنامه کمک شایانی خواهد کرد.

قابلیت‌های اپلیکیشن مدال

اپلیکیشن مدال به طور کلی چهار بخش را شامل می‌شود. “لیگ‌ها” ، “نتایج من” ، “اخبار” و “مسابقات” که در ادامه یک به یک آنها را بررسی خواهیم کرد. در ابتدا برای برخورداری از همه امکانات این اپلیکیشن نیاز به ورود با شماره تلفن همراه است. در بررسی انجام شده توسط تکراتو این بخش با مشکل جدی همراه است. اراسال کد فعالسازی به شماره موبایل در بررسی انجام شده توسط ما با بیش از ۳۰ دقیقه تاخیر همراه بود.

لیگ‌ها: در این بخش‌ ۱۰ عنوان لیگ فوتبالی از جمله لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، لیگ برتر خلیج فارس و همچنین لیگ‌های کشور‌های اسپانیا (لالیگا)، انگلیس (پریمیر لیگ)، ایتالیا (سری آ)، آلمان (بوندسلیگا) ، فرانسه‌ (لوشامپیونه) و هلند (اردیویسه) فهرست شده اند. با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها صفحه‌ ویژه آنها باز خواهد شد. صفحه‌ای که در آن اطلاعات زیادی ذکر شده است؛ از جدول امتیازات لیگ گرفته تا اطلاعاتی در مورد تیم‌های شرکت کننده و زمانبندی بازی‌ها. در این صفحه تبی به نام “آمار” وجود دارد که بسیار جلب توجه می‌کند، چرا که اطلاعات گسترده‌ای در خصوص هر لیگ ذکر شده است. از آماری بدیهی مانند “گلزنان برتر”‌ و “تعداد کارت زرد و قرمز” گرفته تا جزئیاتی دقیق مانند “میانگین تعداد شوت در هر بازی” و “میانگین همکاری‌ها در بازی”.

اپلیکیشن مدال
در بخش لیگ‌ها در اپلیکیشن مدال امکان مشاهده اطلاعات جالبی در خصوص ۱۰ لیگ معتر جهانی وجود دارد. (اعتبار : مدال)

نتایج من : بخش نتایج من به مسابقه پیش بینی مدال اختصاص دارد. همان فهرست لیگ‌های بخش بالا وجود دارد. با لمس هر گزینه امکان پیش بینی بازی‌های هفته‌ آتی مهیا است. مسابقه پیش بینی اپلیکیشن مدال نیز موضوعی قابل توجه است. کاربران برای پیش بینی رقابت‌های اروپایی می‌بایست اشتراک طلایی را با پرداخت از طریق اپراتور و به مدت ۳ ماه، ۶ ماه و سالانه تهیه کنند. جوایز قابل توجه‌ای نیز برای این پیش بینی در نظر گرفته شده است. کاربران اگر موفق شوند ۱۰ بازی را به درستی پیش بینی کنند، مبلغ یک میلیارد تومان برنده خواهند شد.

اپلیکیشن مدال
بخش مسابقه پیش بینی مدال از بحث برانگیز ترین بخش‌های این برنامه است. کاربران می توانند مسابقه لیگ‌های معتبر را پیش بینی و در صورت صحیح پیش بینی کردن ۱۰ بازی، جایزه‌ای ۱ میلیارد تومانی دریافت کنند. هرچند برای پیش بینی مسابقات لیگ‌های اروپایی می‌بایست اشتراک طلایی تهیه کرد. موضوعی که در پیش بینی‌هایی نظیر وب‌سایت برنامه نود وجود ندارد. (اعتبار : مدال)

در سایت اپ مدال در خصوص مسابقه پیش بینی آمده است :

با نصب اپلیکیشن مدال و پیش‌بینی در یک لیگ و در یک هفته جوایز نقدی بدون قرعه‌کشی به شکل زیر تعلق می‌گیرد:

۱۰ بازی درست : یک میلیارد تومان

۹ بازی درست : صد میلیون تومان

۸ بازی درست‌ : ۱۰ میلیون تومان

۷ بازی درست : یک میلیون تومان

۶ بازی درست : صد هزار تومان

در صورت پیش بینی درست حتی یک بازی در هر لیگی هم در قرعه کشی ماهیانه یک دستگاه خودرو شرکت داده می شوید.

توجه داشته باشید که برای پیش بینی یک لیگ (لیگ های خارجی) باید اشتراک طلایی را تهیه نموده باشید. نحوه‌ی خرید اشتراک طلایی به این صورت است که می توانید با پرداخت مستقیم پکیج‌های سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه را خریداری نموده و یا این اشتراک را از طریق پرداخت اپراتوری تهیه نمایید.

در حال حاضر برای سایر بازی‌ها (لیگ اروپا، لیگ قهرمانان، بازی‌های ملی، بازی‌های جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا و…) در صورت پیش بینی درست در قرعه‌کشی ماهانه شرکت داده می‌شوید. شما می‌توانید با افزایش پیش‌بینی‌های درست در این بازی‌ها شانس خود را در بردن جایزه قرعه‌کشی ماهانه نیز افزایش دهید.

پیرو همین موضوع کاربری در شبکه اجتماعی توئیتر بخش پیشبینی نتایج اپلیکیشن مدال را به گفته خودش به “قمار” متهم کرد و احتمال برنده شدن در مسابقه مدال را بسیار پایین دانست. این کاربر با نام در توئیت خود نوشت:

تبلیغ رسمی #قمار در صداوسیما #اپلیکیشن_مدال که برای شرط بندی مسابقات چمپیونزلیگ هست، اسپانسربرنامه این شبهای رضاجاودانی شده و در طول برنامه چندین بار تبلیغ میشه گفتنیست احتمال برد یک نفر در این شرطبندی خاص از نظر ریاضی کمتر از یک میلیاردیم هست نتیجه: درآمد نامشروع چندهزارمیلیاردی

اپلیکیشن مدال
(اعتبار : توئیتر)

اخبار : اخبار و مطالب مربوط به مجله در این بخش گنجانده شده‌اند. جدیدترین اخبار فوتبالی ایران و لیگ‌های اروپایی به طور لحظه‌ای بروزرسانی می‌شوند. مطالب طنز ، تاک شو، یادداشت ها و مصاحبه‌های اختصاصی نیز در تب مجله وجود دارند.

اپلیکیشن مدال
مطالب طنز مجله مدال از فعال‌ترین بخش‌های تحریریه این اپلیکیشن است. (اعتبار‌ : مدال)

مسابقات: در این بخش فهرست مسابقات بر اساس یک تقویم ارائه شده‌اند. می‌تواند با انتخاب هر روز از سال، بازی‌هایی که قرار است برگزار شوند را مرور کرد.

اپلیکیشن مدال

نقاط قوت برنامه

  • پوشش حرفه‌ای مسابقات فوتبال در جوانب مختلف و در تمام لیگ‌های در حال برگزاری در سراسر دنیا
  • پوشش خبری سایر ورزش‌ها
  • گرافیک، طراحی و رابط کاربری بسیار خوب

نقاط ضعف برنامه

  • تاخیر در ازسال کد فعالسازی
  • در صفحه اختصاصی تیم‌ها، قسمت اعضای تیم ناقص است.
  • بروزرسانی ضعیف برخی قسمت‌ها

اپلیکیشن مدال را می‌توانید از لینک‌های برای سیستم عامل اندروید دانلود کنید. همان طور که گفته شد این برنامه تاکنون با نسخه iOS ارائه نشده است.

دریافت بالینک از سایت medal1.irدریافت از ایران اپس | دریافت از گوگل‌پلی

بیشتر بخوانید :

منبع: تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (36 نظر)

    دمتون گم جا اینکه از دیوار برین بالا دیوارو از زیرتون رد میکنین شهرام جزایری بابک بقیه دزدا اداتونو در میارن منکه شکایت کردم از پلیس فتا بقیه ام اینکارو کنین نه جایزه میده نه چیزی لغوم نمیشه

    پاسخ

    آقا دزدی دیگه،،،برای چی روزی 600تومن از حساب من برداشت میشه،وقتی من اپلیکیشن مدال رو نصب نکردم.چطوری میشه حذفش کرد.

    پاسخ

    آیا این برنامه از سیمکارت اعتبار کم میکنه

    پاسخ

    سلام
    تو چند ماه گذشته صد دفعه لغو کردم ولی همش اس ام اس تمدید دوباره میاد برام و از شارژم همش کم میشه به والله به این میگن دزدی خجالت بکشید

    پاسخ

    اگه همه لیگها رو پیش بینی کنیم واز همه لیگها برنده بشیم بهمون جایزه تعلق میگیره؟
    و اینکه بعد اینکه برنده شدیم چه جوری جایزه ها بهمون داده میشه باهامون تماس میگیرن یا چه جوری؟

    پاسخ

    پس درامد این برنامه که همه خدماتش رایگانه از کجاست؟؟؟

    پاسخ

    باسلام
    من اشتراک ۶ ماهه مدال راخریدم
    موبایلم 09203107686
    ازابتدا یعنی از۳ هفته قبل باوجودی که تمامی سوالات راجواب درست دادم امتیازم تغییری نکرده
    خواهشمت
    نداست رسیدگی نمایید.
    باتشکر.دکترامانی

    پاسخ

    یکی بیاد بگه من که برنده شدم چه جوری باید پولمو بگیرم

    پاسخ

    اقا من چیکار کنم این برنامه کلا از گوشی حذف بشه لطفا کدشو بگین حذفش کنم چیه اخه خودش همینجوری تمدید میکنه پول کم میشه از اعتبارم.والا ادم نمیتونه شارژ بزنه به گوشیش از دست این برنامه ها.لطفا راهنمایی کنین حذفش کنم

    پاسخ

    کجا میتونم اشتراک بگیرم

    پاسخ

    کد فعال سازی برای من ارسال نمیشه

    پاسخ

    مدال قانون جوایزش عوض شده و همچنان این تاپیست , قوانین جوایز قدیمی مدال رو نوشته , مثلا اصلا واسه جام جهانی پول نمیده غیر از نفر اول , لطفا به روز کنید , ادمین محترم

    پاسخ

    با سلام برای بازیهای دوستانه ملی هم که هر روز میتوان پیش بینی جوایزی دارید؟

    پاسخ

    اقا نگیر. میخوای چه کنی؟

    پاسخ

    خدا بگم چیکارتون کنه. من پکیج 3ماه (اشتراک) خریداری کردم. که نوشته بود 3ماه 9هزار تومان. با خودم گفتم جهنم 9 هزا تومان. تا خرید کردم 27 هزا تومان از حسابم کم شد. یعنی ماهی 9 هزار تومان کم کرد. واضح توضیح نمیدن که همه جوره ملته دربهدر میچاپن

    پاسخ

    چگونه از اپلیکیشن مدال خارج شم تا پول روزانه از گوشیم کم نکنه چون خسته شدم از بس از شارژم پول کم میکنه راهنماییم کنید ممنون.

    پاسخ

    من تا حالا 8 تا پیش بینی صحیح داشتم اما هیچ جایزه ای بهم ندادن چرا بعدم میگن ۶ تا ۱۰۰هزار تومن ۷ تا یه میلیون ۸ تا ۱۰ میلیون کو الان من ۸ تا پیش بینی صحیح دارم

    پاسخ

    با سلام ایا باید تو مدال نتبجه برد .باخت.مساوی کافیست با نتبجه درست

    پاسخ

    اگه نتیجه ی دقیق و بخاد ک امکان برنده شدن ۰

    پاسخ

    نتیجه رو باید دقیق پیش بینی کنید.
    پیش بینی اشتباه صفر امتیاز

    اگه تیمتون بانتیجه ای غیر از نتیجه ای که شما حدس زدید،ببره،مساوی کنه یاببازه، ده امتیاز میگیرید.

    اگه درست ودقیق پیش بینی کنید،۱۰۰امتیاز میگیرید.

    پاسخ

    1-سلام ایا ده نتیجه درست باید فقط در یک لیگ باشه یا اینکه درکل لیگها اگر ده مسابقه درست پیش بینی بشه جایزه تعلق میگیره
    2- ایا باید به تعداد گلها هم اشاره شود
    من چند بازی رو درست پیش بینی ، کردم ولی تعدادگلها اشتباهه ایا به من جایزه تعلق نمیگیره

    پاسخ

    سلامهرچه تلاش می کنمنمیتوانم دانلود کنم ضمنا این کد که در برنامه‌هایزنده برای دانلودتبلیغ میکنید وارد نمیشود

    پاسخ

    ببخشید من تو مدال برنده شدم باید مدارکمو چجوری ایمیل کنم راهنماییم کنید لطفا

    پاسخ

    جواب

    پاسخ

    سلام من میخام لغوش کنم.میشه بگین چطور لغو کنم که روزانه از شارژ پولیم کم نشه؟؟؟؟

    پاسخ

    سلام چطور اشتراک طلایی فعال کنم

    پاسخ

    سلام جایزه مدال چطوری پرداخت میشه

    پاسخ

    سلام هرکاری میکنم نمیشه اشتراک بگیرم خواهش میکنم کمک کنید مرسی

    پاسخ

    سلام جایزه این مدال چطوری شما پرداخت میکنید

    پاسخ

    با سلام ،ایا گوشی های اندرویدی شما را انقدر اغنا کرده اند که با توجه به درخواست ها و سوالات مکرر در مورد تهیه نسخه ios هنوز اقدامی نکرده اید و این بی اهمیت به مخاطبین موجبات بی اعتمادی را دارد فراهم میکند….

    پاسخ

    با عرض سلام و احترام خدمت سازندگان اپلیکیشن مدال… تعداد پیش بینی ما باید از کل مسابقات باشه یعنی از همه لیگ ها باشه یا فقط ی لیگ را باید انتخاب کنیم؟زمانش را هم لطف کنید.یک هفته یا بیشتر؟مرسی

    پاسخ

    سلام به سازندگان برنامه اپیلیکیشن مدال
    پیش بینی درست ۱۰تا ازبازبهای کل لیگها برای جایزه۱میلیاردی محسوب میشه یا مثلا ازیک لیگ مثلا لیگ ایران

    پاسخ

    اگر از ده تا انتخواب شما هر ده تارو درست حدث زده باشید و درست از اب دربیاد که دراومدنش مونده به شانس بله البته اونم نه یه میلیارد صد میلیون میدن تازه اخر کار هم باید از فیلتر واریز عبور کنی که اخرش جایزه رو بدن ندن

    پاسخ

    سلام، دوست عزیز اشتراک طلایی رو چطور باید فعال کرد،
    بعد پیش بینی درست در چه مدت زمانی باید باشه،
    مثلا ده پیش بینی در چه مدت؟
    بعد قرعه کشی میشه یا بدون قرعه کشی جایزه رو میدن؟

    پاسخ

    منم همین مشکلو دارم کسی نیس جوابگو باشه؟

    پاسخ

    مدت پیشبینی یک هفته است مثلا باید تو یه لیگ و تو یه هفته ۶تا به بالا پی بینی درست داشته باشید
    لیگ خلیج فارس ۵تا پیش بینی درست بکنین ۱۰۰تومن میدن من گاهی برنده نشدم فعلا

    پاسخ