;
coinex

رونمایی از موبایل اقتصادی Y6 مدل 2018 هواوی با قابلیت تشخیص چهره!

هواوی به زودی از موبایل اقتصادی Y6 مدل 2018 با قابلیت تشخیص چهره رونمایی می‌کند. این کمپانی علاوه بر تولید گوشی پرچمدار، گوشی ارزان قیمت نیز تولید می کند.

به گزارش تکراتو، هواوی توجه ویژه ای به عرضه مدل های ارزان قیمت و اقتصادی از جمله گوشی های سری Y دارد. موبایل اقتصادی Y6 مدل 2018 هواوی نیز از جمله این مدل های ارزان قیمت است که از قابلیت تشخیص چهره نیز بهره می برد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اندرویدی ؛ کدام گوشی پرچمدار را انتخاب کنیم؟


موبایل اقتصادی Y6 مدل 2018 هواوی

موبایل اقتصادی Y6 مدل 2018 هواوی اولین بار در دو کشور فیلیپین و روسیه به فروش می رسد. این گوشی در بدنه پشتی مجهز به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. موبایل Y6  جدید هواوی در نمای جلو مجهز به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۷۲۰ × ۱۴۴۰ پیکسلی است. این گوشی همچنین از پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ بهره می برد. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی های این موبایل است.

رونمایی از موبایل اقتصادی Y6 مدل 2018 هواوی

استفاده از قابلیت تشخیص چهره در موبایل Y6

یکی از ویژگی های مهم موبایل اقتصادی Y6 مدل 2018 هواوی بهره مند بودن آن از سنسور تشخیص چهره است. با وجود سنسور تشخیص چهره، سنسور اثر انگشت حذف شده است. وظیفه تامین نیرو برای این مجموعه را نیز یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی بر عهده دارد. این محصول در دو رنگ مشکلی و طلایی و با قیمتی حدود ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر