;
coinex

گوشی ال‌ جی وی 35 تین‌کیو با دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی!

گوشی ال‌ جی وی 35 تین‌کیو (LG V35 ThinQ) با دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. در این گوشی جدید تغییراتی ایجاد شده و ویژگی های آن بهبود یافته است.

به گزارش تکراتو، شرکت ال‌جی، خانواده وی را در اوایل سال ۲۰۱۸ با عرضه نسخه جدید فبلت وی ۳۰ به‌روزرسانی کرد. این مدل با نام تجاری وی ۳۰ اس تین کیو به بازار عرضه شده و از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود عکاسی بهره می‌گیرد.

مخصات گوشی ال‌ جی وی 35 تین‌کیو (LG V35 ThinQ)

گوشی جدید ال‌جی وی ۳۵ تین کیو به‌عنوان عضو جدید سری وی ارائه می‌شود. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶ اینچی فول‌ویژن از نوع اولد است و ابعاد صفحه‌نمایش احتمالاً ۱۸ به ۹ خواهد بود. در نسل قبل این مدل گوشی، در ال‌جی وی ۳۰ اس تین کیو از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی واید استفاده شده بود. گوشی جدید وی ۳۵ تین کیو از گوگل لنز نیز پشتیبانی خواهد کرد و قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی را نیز ارائه می‌دهد.

ارائه گوشی ال‌ جی وی 35 تینک

فعلا مقدار حافظه در نظر گرفته شده برای گوشی ال‌ جی وی  35 مشخص نیست ولی وی ۳۰ اس به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز بود. جانشین وی ۳۰ می‌تواند صدای کاربران را از فاصله‌ی ۵ متری تشخیص دهد. شرکت ال‌جی در حال‌ حاضر فبلت وی ۳۵ را در برخی از بازارها عرضه کرده است.


بیشتر بخوانید: احتمال عرضه گوشی های هوشمند تاشو ال جی در سه ماهه آخر سال


ال جی جی 7 تین‌کیو

علاوه بر عرضه گوشی ال‌ جی وی 35 که ال‌جی برای عرضه آن برنامه‌ریزی کرده است، قصد دارد از ال جی جی ۷ تین‌کیو (G7 ThinQ) نیز رونمایی کند. این مدل به‌عنوان جانشین ال جی جی ۶ به بازار عرضه خواهد شد و از بریدگی در بالای نمایشگر بهره می‌گیرد. اطلاعاتی منتشر شده که بر اساس آنها گوشی ال جی وی 35 تین‌کیو فاقد بریدگی در بالای صفحه‌نمایش است و طراحی آن مشابه مدل V30 است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با تشکر از مطالب خوب سایت تون

    پاسخ