;
coinex

شیائومی می 7 در تصاویر واقعی ؛ یک گوشی پرچمدار اقتصادی دیگر از چین در راه است!

برندهای چینی تبحر خاصی در ساخت گوشی‌های کارآمد دارند و شیائومی یکی از این شرکت‌ها است. به تازگی تصاویری از گوشی پرچمدار بعدی این کمپانی منتشر شده که آن را به شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) نسبت می‌دهند.

چند وقت پیش گفته شده بود که شیائومی از این به بعد تنها مدل دارای رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی گوشی زیبای شیائومی می 6 خود را به فروش می‌رساند. مدل‌های دارای پیکره بندی رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت و یا مدل رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایتی این محصول برای مدت زیادی است که در بازار عرضه نمی‌شود.

تصاویر واقعی شیائومی می 7

از این تصمیم می‌توان این گونه برداشت که سازنده مشهور چینی در نظر دارد که گوشی پرچمدار شیائومی می 7 خود را در آینده‌ای نزدیک معرفی کند؛ اخیرا نیز دو عکس واقعی از این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی وبیو (Weibo) منتشر شده است.

تصاویر جدید، موبایل شیائومی می 7 را در رنگ سفید نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد که دیواره‌های جانبی این گوشی هوشمند از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌ است. همان طور که در این عکس‌ها مشاهده می‌کنید، یک اسپیکر خارجی، پورت یو اس بی نوع C و میکروفون در قسمت انتهای این گوشی هوشمند نصب شده است. در یکی از این عکس‌ها دو خط آنتن نیز در قسمت پایین این محصول دیده می‌شود.

شیائومی می 7

تصاویر گوشی شیائومی می 7 نشان می‌دهد که این دستگاه مانند مدل می 6 فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. این عکس‌ها همچنین بر این امر دلالت دارند که می 7 از یک غلتانک صدا و کلید پاور قرار گرفته در دیواره جانبی سمت راست خود و یک دوربین دوگانه اصلی با آرایش عمودی و یک فلش LED قرار گرفته در بین دو سنسور دوربین بهره می‌برد.

یکی از این تصاویر به این مطلب اشاره دارد که پورت سیمکارت می 7 در دیواره جانبی سمت چپ آن قرار گرفته است. متاسفانه هنوز هیچ عکسی از نمای جلوی این گوشی هوشمند در دسترس نیست. با این حال، انتظار می‌رود که شیائومی Mi 7 مانند آیفون X اپل با یک شکاف قرار گرفته در بالای نمایشگر (ناچ) عرضه شود.

مشخصات شیائومی Mi 7

شایعاتی که اخیرا در مورد گوشی شیائومی می 7 منتشر شده از این امر حکایت می‌کنند که این محصول از یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و دومین گوشی این گوشی‌ساز چینی است که قرار است با فناوری شارژ بی سیم عرضه شود. علاوه بر این، شایعه شده که می 7 یک پردازشگر کواکام اسنپدراگون 845 را در اختیار داشته و همچنین با فناوری تشخیص چهره 3 بعدی امنیت خود را تامین می‌کند. منابع خبری گفته‌اند که شیائومی، این گوشی پرچمدار جدید خود را با رم بیشتر از 6 گیگابایت عرضه نخواهد کرد.

لی جون (Lei Jun)، مدیر ارشد اجرایی شیائومی، اخیرا گفته است که شیائومی می 7 از یک سنسور اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر خود بهره می‌برد. با این حال گزارشات حکایت از آن دارند که احتمالا دو مدل از این گوشی پرچمدار وارد بازار می‌شود.

به این صورت که مدل کوچک‌تر با یک نمایشگر 5.65 اینچی و اسکنر اثر انگشت عادی و مدل بزرگ‌تر (شیائومی می 7 پلاس) با یک نمایشگر 6.1 اینچی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر خود عرضه می‌شود.

توصیه می‌کنیم که با چشم تردید به محتویات موجود در این خبر نگاه کنید، زیرا این مطالب هنوز تایید نشده‌اند و از طرفی عکس‌های ارائه شده هم دیگر در دسترس نیستند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر