;
coinex

تعدادی از افشاگران اطلاعات محرمانه اپل دستگیر شدند!

از بین افشاگران اطلاعات محرمانه اپل تاکنون 12 نفر دستگیر شده اند. اپل تاکنون ۲۹ متهم را در خصوص افشای اطلاعات محرمانه‌ی خود شناسایی کرده است.

به گزارش تکراتو، تاکنون اپل ۱۲ تن از کارمندان خود را به جرم افشای اطلاعات مربوط به ویژگی‌های نرم‌افزاری آینده‌ی این شرکت فناوری شناسایی کرده و تحویل مراجع قانونی داده است.

اپل اعلام کرده است که ۲۹ نفر از افرادی که تاکنون به نحوی متهم به افشای اطلاعات بودند، شناسایی کرده و توانسته 12 نفر را دستگیر کند. این امر باعث شد که افشاگران اطلاعات محرمانه اپل، نه‌تنها شغل خود را از دست دهند بلکه با زندان و جریمه‌های سنگین مالی نیز مواجه شوند.


بیشتر بخوانید: نقض حقوق پتنت Touch ID بار دیگر پای اپل را به دادگاه باز کرد!


دستگیری افشاگران اطلاعات محرمانه اپل

در یادداشت این شرکت در مورد دستگیری افشاگران اطلاعات محرمانه اپل آمده که گزارشگران و رسانه‌های مختلف سعی دارند تا اطلاعاتی در مورد روند فعالیت های این کمپانی به دست آورند اما کارمندان در نتیجه‌ی دادن این اطلاعات شغل خود را از دست خواهند داد. کارمندان باید بدانند که در چنین وضعیتی آنها بازیچه هستند.


بیشتر بخوانید: علت پرداخت جریمه ۵۰۰ میلیون دلاری اپل چیست؟


ماه پیش نیز اپل یکی از کارمندان خود را به دلیل افشای اطلاعاتی که کرگ فدریگی، نایب رئیس ارشد بخش مهندسی اپل با کارمندان در میان گذاشته بود، اخراج کرد. سال گذشته نیز یکی از کارمندان اپل به اتهام افشای جزئیات دستگاه‌های آیفون ۱۰ ، آی‌پد پرو و ایرپاد از این شرکت اخراج شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر