;
coinex

بهترین نرم افزارهای آموزش زبان رایگان جهان : ساده ترین اپلیکیشن ها برای یادگیری در سال 2018

یادگیری زبان‌های خارجی برای هر کسی که می‌خواهد در زندگی خود ترقی کند، ضروری است. در این مطلب به معرفی بهترین نرم افزارهای آموزش زبان 2018 برای اندروید و اپل که به صورت رایگان در اختیار کاربران کامپیوتر و گوشی های موبایل قرار می‌گیرد خواهیم پرداخت.

یادگیری یک زبان خارجی برای شما لازم است چراکه از این طریق می‌توانید ظرفیت ذهن خود را ارتقاء داده، ساده تر به دنبال کار مورد علاقه خود گشته و یا اوقات فراغت خود را به راحتی در کشورهای خارجی سپری نمایید. برای یادگیری یک زبان خارجی می‌توانید از کتاب‌های مختلف استفاده کنید، برای مدت‌های طولانی به سی دی‌های زبان گوش دهید، در کلاس‌های آموزشی حضوری یا آنلاین شرکت کنید یا با جستجو در فضای مجازی محتویاتی را که در این مسیر به شما کمک می‌کنند، به دست بیاورید. شما همچنین می‌توانید از نرم افزارها و اپلیکیشن هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند برای آموزش و یادگیری زبان مورد خارجی علاقه خود استفاده کنید. این نرم افزارها به ساده‌ترین شیوه ممکن فرآیند یادگیری یک زبان خارجی را با زندگی روزمره شما یکپارچه می‌کنند.

بهترین نرم افزارهای آموزش زبان

در این نوشتار بهترین نرم افزارهای جهان برای یادگیری زبان را معرفی کرده‌ایم. همه این برنامه‌ها و اپلیکیشن های آموزش زبان رایگان بوده و از طریق گوگل استور و اپ استور قابل دانلود هستند. با تکراتو همراه باشید.

  • دولینگو (Duolingo)

بهترین نرم افزارهای آموزش زبان | دولینگو (Duolingo)

دولینگو به یک رابط کاربری خلاق و واضح مجهز است و شما را قادر می‌سازد تا با سرعتی که می‌خواهید، زبان مورد علاقه خود را یاد بگیرید. این نرم افزار ابتدا جملات ساده و سپس جملات پیچیده را به شما یاد می‌دهد. دولینگو در هر مرحله از یادگیری یک زبان به شما کمک می‌کند. این نرم افزار کاربرش را در مراحل مختلف یادگیری تشویق و علاوه بر این اشتباهاتش را به او گوش زد می‌کند.

دولینگو شما را به واسطه انواع مختلفی از فعالیت‌های جالب به چالش می‌کشد و از این طریق نحوه تلفظ، خواندن و نوشتن یک زبان خارجی را به شما یاد می‌دهد. با استفاده از دولینگو هر یادگیرنده‌ای می‌تواند در یک بازه زمانی بسیار کوتاه قوانین زبان مورد علاقه خود را یاد بگیرد. با کمک این اپلیکیشن شما همچنین می‌توانید دوباره دروس آموزشی خود را مرور کنید و نقاط ضعف خود را برطرف نمایید. دولینگو یک تجربه بی‌مانند از یادگیری زبان‌های خارجی را در اختیار شما می‌گذارد و این فرآیند را برای شما لذت بخش می‌سازد به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای جهان برای یادگیری زبان معرفی شده است.

  • ممرایز (Memrise)

ممرایز (Memrise)

بسیاری از دانش آموزان از فلش کارت‌ها برای یادگیری مفاهیم درسی خود استفاده می‌کنند و ممرایز هم از شیوه نسبتا مشابهی بهره می‌برد. ممرایز یک شروع آهسته را برای شما فراهم می‌کند. برای مثال اگر که می‌خواهید زبان روسی را یاد بگیرید، این نرم افزار ابتدا حروف الفبای این زبان را به شما یاد می‌دهد. ابزارهای کمکی بصری و ساده این نرم افزار به شیوه‌ای ساده نکاتی را در مورد هر درس به شما می‌دهند. ممرایز به یک رابط کاربری جذاب و امیدوار کننده مجهز است. اگر که می‌خواهید مهارت‌های خود را در یادگیری یک زبان جدید بهبود بخشید، توصیه می‌کنیم که نسخه پرو (Pro) این برنامه را دانلود نمایید زیرا این برنامه چت بات‌ها، بازی‌ها و یک حالت آفلاین را برای یادگیری یک زبان خارجی در اختیار شما می‌گذارد.

  • باسو او (Busuu)

باسو او (Busuu)

باسو او بیش از 80 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد و از یک قابلیت تعامل به عنوان بهترین ویژگی خود بهره می‌برد. این برنامه به واسطه مجموعه‌ای از دروس کامل، تمرین‌های دوره‌ای تدوین شده توسط گویندگان بومی یک زبان و همچنین آموزش لهجه، 12 زبان مختلف را به شما آموزش می‌دهد. مشخصه‌ای که باسو او را به یکی از برترین و بهترین نرم افزارهای آموزش زبان تبدیل نموده، تست تعیین سطح این نرم افزار است. این ویژگی شما را قادر می‌سازد تا پروسه یادگیری زبان مورد نظر خود را از یک سطح مناسب شروع کنید. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که پروسه یادگیری یک زبان را کاملا از نو شروع نکرده‌اند و می‌خواهند معلومات قبلی خود را در مورد زبان مورد علاقه شان بسنجند هم یک ویژگی منحصر بفرد به شمار می‌آید.

باسو او به واسطه بهینه سازی‌های برجسته خود امکان داشتن دسترسی آفلاین به فرآیند آموزش زبان را در کنار ارائه نکاتی گرامری و گواهینامه‌هایی رسمی از زبان‌های آموخته شده مختلف در اختیار شما می‌گذارد. این نرم افزار یک گزینه آموزشی منحصر بفرد برای یادگیری زبان است و به عنوان یکی از برترین و بهترین نرم افزارهای آموزش زبان امکان آموختن یک زبان جدید را به واسطه رنج وسیعی از فعالیت‌های مختلف برای شما فراهم می‌کند.

  • هلو تاک (HelloTalk)

هلو تاک (HelloTalk)

هلو تاک شما را به افرادی که زبان مورد نظرتان را بلد هستند، متصل می‌کند و در عوض شما را قادر می‌سازد تا زبان خود را به آن‌ها آموزش دهید. این برنامه یک ایده منحصر بفرد برای صحبت کردن با افرادی بومی است که زبان مورد نظر شما را بلد هستند. به واسطه هلو تاک شما می‌توانید به طور همزمان آموزگار و دانش آموز باشید و در کنار افرادی قرار گیرید که هدف شما را دنبال می‌کنند.

هلو تاک شما را قادر می‌سازد تا سطح شروع خود و یک فرد خارجی را برای شروع گفتگو و پروسه یادگیری یک زبان خارجی پیدا کنید. ابزارهای اصلاح سازی، ترجمه کننده و گفتگو از جمه ویژگی‌های برجسته هلو تاک هستند که این نرم افزار را به یکی از بهترین نرم افزارهای جهان برای آموزش زبان تبدیل کرده‌اند. هلو تاک امکان یادگیری چندین زبان مختلف و طبقه بندی آموزگاران بر حسب دو فاکتور کشور و سن را برای شما فراهم می‌سازد. این برنامه مرزهای موجود در بین کشورهای مختلف را برداشته است و این همان مشخصه‌ای محسوب می‌شود که هر دانش آموزی برای فراگیری یک زبان جدید به آن نیازمند است.

  • روزتا استون (Rosetta Stone)

روزتا استون (Rosetta Stone)

روزتا استون در طول 25 سال گذشته در آموزش زبان‌های خارجی پیشگام بوده است از این رو چندان عجیب نیست که یک نرم افزار آموزشی زبان هم برای نصب بر روی گوشی‌های همراه داشته باشد. این نرم افزار توانایی آموزش 24 زبان مختلف را دارد و شما را قادر می‌سازد تا قواعد پایه هر یک از این زبان‌ها را یاد بگیرید. در این برنامه آموزش زبان شما باید به لغات گوش دهید، آن‌ها را تکرار کنید و سپس عکس‌های مختلف را به عبارت‌هایی که مفاهیم آن عکس‌ها را نشان می‌دهند، مرتبط سازید.

در روزتا استون شما می‌توانید به راحتی با دادن جواب‌های درست در زمینه تلفظ، گرامر و لغات سیر پیشرفت خود را بازدید کنید. این نرم افزار یک ابزار آموزشی اشتراکی است با این حال شما می‌توانید درس اول آموزشی زبان مورد علاقه خود را به طور رایگان از این برنامه دریافت کنید. اگر که می‌خواهید با جدیت تمام پروسه یادگیری یک زبان جدید را شروع کنید، روزتا استون یک ابزار آموزشی خوب برای شما محسوب می‌شود.

  • بابل (Babbel)

بابل (Babbel)

بابل به روزتا استون شبیه است از این نقطه نظر که این نرم افزار هم یک برنامه اشتراکی محسوب می‌شود که شما را قادر می‌سازد تا درس اول زبان مورد علاقه خود را به طور رایگان یاد بگیرید. بابل توانایی آموزش 14 زبان مختلف را دارد. در این اپلیکیشن آموزشی شما می‌توانید به لغات مختلفی گوش دهید، آن‌ها را تکرار کنید و سپس از خودتان امتحان بگیرید تا بفهمید که چه مطالبی را یاد گرفته‌اید. شما همچنین می‌توانید میکروفون این برنامه را غیرفعال کنید و فقط به لغات گوش دهید و در انتها از خود امتحان بگیرید. در بابل زمانی که شما دروس آموزشی را تمام کردید، می‌توانید لیستی از لغات را مشاهده کنید و سپس تمارینی را از فلش کارت‌ها یا آزمون‌های نوشتاری انتخاب نمایید تا آنچه را که آموخته‌اید، مرور کنید.

اگر که می‌خواهید زبان‌های جدیدی را یاد بگیرید و با پرداخت هزینه‌های استفاده از یک نرم افزار آموزشی مشکلی ندارید، بابل به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان رایگان حهان یک ابزار بسیار مناسب برای شما به حساب می‌آید.

  • بیلینگو اپ (Beelinguapp)

بیلینگو اپ (Beelinguapp)

اگر که به دنبال یک تجربه یادگیری خاص همراه با کتاب در زمینه یادگیری یک زبان جدید هستید، بیلینگو اپ گزینه مناسبی برای شما به شمار می‌آید. این نرم افزار داستان‌هایی زیبا را با گویش‌های مختلف به واسطه یک ابزار خواننده کتاب‌های صوتی برای شما پخش می‌کند. شما در این نرم افزار همچنین می‌توانید در صورت تمایل خودتان یک داستان را بخوانید و آن را به زبان مادری خود و زبان جدیدی که می‌خواهید یاد بگیرید، در یک صفحه مشاهده کنید.

بیلینگو اپ انواع مختلفی از داستان‌های زیبا، از سه تفنگدار گرفته تا سیندرلا، را در اختیار شما می‌گذارد. مشخصه‌ای که بیلینگو اپ را به یکی از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان تبدیل نموده این است که شما می‌توانید در این نرم افزار خواننده صوتی برنامه را در هنگام خواندن یک داستان همراهی کنید. زیرا این برنامه هر لغت یک داستان را در هنگام خوانده شدن توسط ریدر صوتی برجسته می‌کند. این ویژگی کاربر را قادر می‌سازد تا مهارت خود را در تلفظ لغات مختلف بهبود بخشد. بیلینگو اپ به عنوان یک نرم افزار که شما را قادر می‌سازد تا در حین شنیدن یک داستان، زبان مورد علاقه خود را هم یاد بگیرید، یک روش عالی برای یادگیری یک زبان جدید را ارائه می‌کند.

  • کلوز مستر (Clozemaster)

کلوز مستر (Clozemaster)

اگر که می‌خواهید یک زبان جدید را در قالب یک بازی یاد بگیرید، توصیه می‌کنیم که کلوز مستر را بر روی گوشی خود نصب نمایید. این نرم افزار امکان یادگیری 100 زبان مختلف را در کنار یک ویژگی آپشنال تبدیل کننده گفتار به نوشتار و یک اکانت ثبت نام رایگان برای ذخیره سازی پیشرفتتان در روند یادگیری یک زبان جدید در اختیار شما می‌گذارد. در کلوز مستر شما می‌توانید روند آموزش زبان خود را با یادگیری معمول‌ترین لغات از طریق قرار دادن آن‌ها در مکان‌های درست یک جمله شروع کنید و در این فرآیند امتیاز بگیرید و بعد زمانی که آمادگی لازم را کسب کردید به سراغ چالش‌های گرامری بروید. کلوز مستر یک ابزار خوب برای آزمودن مهارت‌های زبانی که به تازگی یاد گرفته‌اید یا یادآوری مهارت‌های زبانی که چندین سال پیش آموخته‌اید، است.

بیشتر بخوانید:

منبع: makeuseof

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من پیشنهاد می کنم penpaland.com وب سایت تبادل زبان بر اساس

    پاسخ

    من پیشنهاد می کنم penpaland وب سایت تبادل زبان بر اساس

    پاسخ