;
coinex

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ؛ کارایی بیشتر با یک سیستم خنک کننده مایع!

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک (Xiaomi Black Shark) رونمایی شد. این گوشی هوشمند با هدف رقابت با ریزر فون (Razer Phone) ساخته شده تا بتواند سهمی از بازار گوشی‌های گیمینگ را به خود اختصاص دهد.

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک

بلک شارک به طور رسمی یک شرکت مستقل است. این شرکت موفق شده که به کمک سرمایه گذاری کلان شیائومی، در کنار این سازنده برجسته چینی محصولی را برای رقابت با شرکت‌های ریزر و نوبیا (Nubia) عرضه کند. بد نیست بدانید که شرکت نوبیا هم می‌خواهد در هفته آینده از گوشی گیمینگ جدیدی رونمایی کند.

طراحی زیبا در کنار سخت افزاری قدرتمند

شیائومی بلک شارک از یک طراحی کلی برجسته بهره می‌برد. این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن تصویر 2160 در 1080 پیکسلی، نسبت تصویر 18 به 9 و تراکم پیکسل 403ppi را بر روی خود دارد. بلک شارک از این نظر کمی ضعیف‌تر از ریزر فون استT زیرا این گوشی زیبا از یک نمایشگر با تراکم پیکسل 515ppi بهره می‌برد.

با این حال یکی از برگ‌های برنده گوشی گیمینگ شیائومی در مقابل گوشی گیمینگ سازنده آمریکایی، این است که شیائومی در ساخت گوشی خود از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 با سرعت کلاک 2.8GHz استفاده کرده است. نکته دیگری که موبایل گیمینگ بلک شارک را برجسته‌تر جلوه می‌دهد، وجود دو مدل با رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی است.

شیائومی و بلک شارک در ساخت گوشی گیمینگ مشترک خود از یک بدنه آلومینیومی استفاده کرده‌اند. این گوشی هوشمند به یک کاور پشتی ایکس (X) شکل مجهز شده است تا از این طریق چسبندگی بیشتری با دست کاربر خود داشته باشد. یکی از ویژگی‌های ظاهری برجسته دیگر این محصول لوگوی بزرگ شرکت بلک شارک است که با رنگ سبز نئونی روشن می‌شود.

بلک شارک یک دوربین دوگانه را نیز بر روی خود دارد. این دوربین از یک سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور 20 مگاپیکسلی ثانویه بهره می‌برد و توسط یک فلش دوگانه LED و گونه‌ای از فناوری به نام Dark Light Enhancement Technology که برای بهبود کیفیت عکاسی در شرایط کم نور ارائه شده است، پشتیبانی می‌شود. بلک شارک یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز دارد.

یک گوشی مخصوص بازی

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک به طور خاص برای بهبود تجربه بازی شما ساخته شده است. سازنده مشهور چینی در ساخت این محصول از یک سیستم خنک کننده مایع هم استفاده کرده است تا بتواند دمای این دستگاه را تا حد امکان کاهش دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این گوشی هوشمند که تجربه بازی شما را بهبود می‌بخشد، اسپیکر دوگانه این محصول است که با یک میکروفون قدرتمند پشتیبانی می‌شود.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ ۲۰۱۸ ؛ موبایل هایی برای گیمرهای حرفه‌ای!


گوشی بلک شارک یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی را هم بر روی خود دارد. این باتری فناوری شارژ سریع 3 کوالکام را پشتیبانی می‌کند، اما متاسفانه فاقد توانایی پشتیبانی فناوری شارژ بی سیم است.

سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو در کنار یک رابط کاربری قابل تنظیم مخصوص، حالتی به نام پرفورمنس مد (performance mode) که با یک دکمه اختصاصی برای بهبود تجربه کاربر فعال می‌شود، اسکنر اثر انگشت جلویی یکپارچه شده با کلید خانه و چند کلید خازنی قرار گرفته در دیواره‌های جانبی این دستگاه از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

عرضه به طور موقت اما انحصاری در چین

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک در حال حاضر تنها به طور انحصاری در چین عرضه می‌شود. این محصول در صورتی که محبوبیت کافی را کسب کند، وارد بازارهای جهانی دیگر نیز خواهد شد. شیائومی تصمیم دارد که این گوشی قدرتمند را در دو رنگ خاکستری و مشکی عرضه کند.

طبق اطلاعات موجود مدل مجهز به رم 6 گیگابایتی این محصول با قیمت 477 دلار و مدل مجهز به رم 8 گیگابایتی آن با 557 دلار معامله خواهد شد. گیمرها می‌توانند در ازای پرداخت 29 دلار یک دسته بازی دارای چند دکمه اضافی و یک رابط آنالوگ را هم برای این گوشی گیمینگ خریداری کنند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر