;
coinex

سامسونگ هرگونه ادعا در مورد مشکل شارژدهی گلکسی اس 9 را رد کرد!

سامسونگ نسبت به انتقادات کاربران در مورد مشکل شارژدهی گلکسی اس 9 واکنش نشان داد. این کمپانی وجود چنین مشکلی را تکذیب کرد.

جدیدترین پرچمدارهای کمپانی کره ای همانند سال های گذشته در دو مدل با چیپست های اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 عرضه شده اند.این دو گوشی از نظر شارژدهی با هم متفاوت هستند.


بیشتر بخوانید: بنچمارک سامسونگ گلکسی نوت ۹ منتشر شد؛ اسنپدراگون ۸۴۵ در راس قدرت


رد مشکل شارژدهی گلکسی اس 9

جدیدا کاربران در مورد شارژدهی این دو گوشی اعلام کرده اند که مدل مجهز به اگزینوس نسبت به سری اسنپدراگون شارژ دهی کمتری دارد. سامسونگ تاکنون نسبت به این مسئله واکنش خاصی نشان نداده بود و یکی از سخنگویان این شرکت مشکل شارژدهی گلکسی اس 9 را تکذیب نمود. وی اعلام کرد که میزان مصرف باتری در آن به نحوه استفاده کاربران، اپلیکیشن های نصب شده یا در حال اجرا و تنظیمات موبایل بستگی دارد.

در این زمینه به نظر می رسد که مشکل را باید در چیپست ها جستجو کرد. با این حال پایگاه تخصصی آناندتک هسته های پردازنده M3 اگزینوس را مقصر اصلی مصرف شارژ بیشتر می داند. با توجه به اینکه حداکثر کلاک پردازنده این چیپست تفاوت چندانی با چیپ های رقیب ندارد، می توان نتیجه گرفت سامسونگ در روند طراحی نتوانسته هسته های قدرتمند و پر مصرف M3 را تحت کنترل درآورد. با وجود اینکه سامسونگ مشکل شارژدهی گلکسی اس 9 را رد کرده اما به نظر نمی رسد که برای حل آن فکری هم داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر