;
coinex

تولید تلویزیونی که قادر به درک علایق مخاطب است!

پیشرفت های تکنولوژی باعث شده که بسیاری از مسائل براساس سلیقه کاربران باشد اما تولید تلویزیونی که قادر به درک علایق مخاطب باشد، اندکی عجیب است.

به گزارش تکراتو، امروزه تقریبا تمامی تبلیغات دیجیتال به نمایش گذاشته شده در اینترنت هدفمند و مبتنی بر سلایق و علایق هر کاربر است و این پدیده در حال تسری به تلویزیون هاست. در دنیای امروز آگهی دهندگان در تلاشند تا سلیقه، ذائقه و دیدگاه های هر فرد را به دقت تشخیص دهند و از ارسال آگهی های انبوه و بی هدف برای آنها خودداری کنند.


بیشتر بخوانید: تلویزیون اولد ال جی W7 ؛ تلویزیون مدولار با نمایشگری به نازکی یک کاغذ دیواری!


درک علایق مخاطب توسط یک تلویزیون!

شناسایی ذائقه و علائق مخاطبان تلویزیون ها کار ساده ای نیست، اما به نظر می رسد که تولید نسل جدیدی از تلویزیون ها که قادر به درک علایق مخاطب باشد، این مشکل را برطرف خواهد کرد.

استاندارد پخش تلویزیونی جدیدی به نام ATSC 3.0  ابداع شده که پخش تلویزیونی و دسترسی به اینترنت را از طریق فرستنده های تلویزیونی ممکن می کند. از این طریق مخاطبان قادرند تا علاوه بر مشاهده انواع برنامه ها با کیفیت 4K، از خدمات اینترنتی نیز برای مشاهده برنامه ها بر حسب علاقه و سلیقه خود استفاده کنند.

انتخاب هر یک از این خدمات در دسترس و میزان استفاده از آنها، نوع و ماهیت تبلیغات پخش شده برای مخاطبان را مشخص خواهد کرد. فرمت ATSC 3.0 هنوز فاقد سیاست حریم شخصی مشخصی است و لذا شبکه های تلویزیونی می توانند به سلیقه خود از آن برای نمایش آگهی ها به صورت هدفمند استفاده کنند. بنابراین شبکه هایی تلویزیونی به زودی قادر به درک علایق مخاطب خواهند بود.

 

بیشتر بخوانید:

تلویزیون شیائومی می تی وی ۴ ؛ یک تلویزیون مدولار و به شدت باریک!

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر