;
coinex

آیا پایان عمر آیفون 10 فرا رسیده است؟ سفارش قطعات آیفون کاهش یافت!

به نظر می رسد که پایان عمر آیفون 10 فرا رسیده باشد، زیرا یک تحلیلگر در این زمینه اعلام کرده که اپل میزان سفارش قطعات آیفون را کاهش داده است.

به گزارش تکراتو، کمپانی TSMC که وظیفه تامین برخی قطعات برای اپل را بر عهده دارد، اعلام کرده که سود سالیانه آنها کاهش یافته است. به گفته وی پایان عمر آیفون 10 نزدیک است.


بیشتر بخوانید: آیا تیم کوک احتمال ادغام مک او اس با آی او اس را رد کرد؟


پایان عمر آیفون 10 نزدیک است!

اپل میزان سفارشات قطعات آیفون را تا حد زیادی کاهش داده و حتی آن را متوقف نموده است.Campling  ادعا کرده که دلیل توقف روند خرید چیپ ها از سوی اپل، پایان عمر آیفون 10  در سال جاری میلادی است. کاهش میزان سفارشات اپل و افزایش موجودی در TSMC نشان از توقف تولید آیفون 10 دارد.

پاییز گذشته نیز شایعاتی در مورد توقف سفارش قطعات برای این مدل ویژه به گوش می رسید و این تحلیلگر مدعی شده که دلیل اصلی این مساله قیمت بالای آیفون 10 است که از 999 دلار برای مدل پایه شروع می شود.

اپل قرار است در شهریور ماه از آیفون های 2018 رونمایی کند که یک مدل میان رده به نام آیفون 9 نیز وجود خواهد داشت. این مدل میان رده از نمایشگر لبه تا لبه 6.1 اینچی با پنل   LCD، دوربین  TrueDepth، قابلیت امنیتی  Face ID، دوربین اصلی با یک سنسور و  3D Touch  بهره می برد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر