;
coinex

آیفون اس ای 2 با پردازنده‌ی A10 فیوژن به زودی معرفی می‌شود

اپل قصد دارد دومین نسل از گوشی‌های آیفون SE را با نام آیفون اس ای 2 رونمایی کند. این گوشی احتمالا تا پایان بهار 97 رسما معرفی می‌شود.

طی چند ماه اخیر، اخبار و شایعات زیادی پیرامون جدیدترین گوشی اپل منتشر شده است. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این موبایل احتمالا تا پایان ماه می (10 اردیبهشت تا 10 خرداد) معرفی خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که شرکت اپل، نام دیگری را برای این گوشی هوشمند انتخاب کند. اخبار جدید که از منابع خبری آسیایی منتشر می‌شوند، نام مشخصی را برای دومین نسل آیفون اس ای معرفی نکرده‌اند.

گفته می‌شود آیفون اس ای ۲ از لحاظ طراحی ظاهری، شباهت زیادی به نسخه‌ی قبلی خود خواهد داشت. آیفون اس ای به تراشه‌ی Apple A9 مجهز بود؛ این در حالیست که گوشی جدیدتر با تراشه‌ی قدرتمند Apple A10 Fusion همراه می‌شود. این تراشه همراه با گوشی آیفون 7 معرفی شده بود. همچنین گفته می‌شود آیفون SE 2 به جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری مجهز نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: آیا پایان عمر آیفون ۱۰ فرا رسیده است؟ سفارش قطعات آیفون کاهش یافت!


گزارش‌ها از وجود تاچ آیدی در این گوشی هوشمند خبر می‌دهند؛ با این اوصاف، از ویژگی جدید فیس آیدی خبری نیست. این احتمال وجود دارد که آیفون اس ای 2 به تکنولوژی شارژ بیسیم مجهز شود،‌ البته هنوز مشخص نیست که اپل در ساخت بدنه‌ی این موبایل از شیشه استفاده کند.

منابع چینی مدعی هستند که نسل دوم آیفون اس ای از نمایشگر 4.2 اینچی، رم 2 گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی 32 و 128 گیگابایتی برخوردار خواهد شد. برخی شایعات مدعی هستند که این دستگاه تنها در بازار هند عرضه می‌شود. البته این اخبار توسط شرکت اپل تایید نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر