;
coinex

قابیلت درک احساسات به دستیار مجازی هواوی اضافه می شود!

دستیار مجازی هواوی به قابلیت درک احساسات مجهز می شود. هواوی در حال توسعه نرم افزاری است که قابلیت درک احساسات کاربر را داشته باشد.

به گزارش تکراتو، دستیارهای مجازی شخصی موجود خود قادرند به صورت رباتیک اطلاعات را پردازش کرده و وظایف خود را انجام دهند. به نظر می رسد که هواوی نیز در مورد دستیار مجازی خود تصمیماتی داشته باشد. هواوی در سال 2013 از دستیار هوشمند خود رونمایی کرد. دستیار مجازی هواوی روزانه توسط 110 میلیون کاربر مورد استفاده قرار می گیرد.

تاثیر هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل خلق و خوی افراد

قرار است دستیار مجازی هواوی به قابلیت درک عواطف و احساسات کاربران مجهز گردد. اواخر سال گذشته کمپانی تحقیقاتی Gartner اعلام کرد که قرار است هوش مصنوعی عاطفی برای تجزیه و تحلیل خلق و خوی افراد و پاسخ شخصی تر به آنها در آینده مورد استفاده قرار گیرد.

معاون این کمپانی خود در این باره اعلام کرده است که درک دستیارهای شخصی از وضعیت عاطفی افراد تا دو سال دیگر بیشتر از خانواده افراد خواهد بود. این سیستم قدرت شناسایی حالت چهره، تجزیه و تحلیل صدا و رفتار کاربر را دارد و بنابراین دستیارهای مجازی نیز قادر خواهند بود دستورات را درک کرده و متناسب با احساسات کاربر به آنها واکنش نشان دهند.

اضافه شدن قابلیتی جدید به دستیار مجازی هواوی

مسئول بخش مدیریت محصول هوش مصنوعی در هواوی تاکید کرده است که این کمپانی به دنبال ارتقای دستیار مجازی خود است. دستیار مجازی هواوی به قابلیت جدید مجهز خواهد شد. این دستیار مکالمه را تا حد نیاز ادامه می دهد تا کاربر احساس تنهایی نکند.

اکنون باید منتظر بود و دید که آیا هواوی می تواند از قابلیت مذکور در دستیار مجازی خود بهره بگیرد یا نه!

.

منبع:  phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر