;
coinex

حضور آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز در ایران

حضور آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز در ایران صحت دارد. این دو مدل به تازگی به بازار کشور وارد شده اند و علاقه مندان می توانند نسبت به خرید آنها اقدام کنند.

به گزارش تکراتو، ۲۰ فروردین سال جاری بود که ، اپل دو پرچمدار جدیدش خود یعنی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را به صورت رسمی رونمایی کرد. این مدل از لحاظ سخت‌افزاری تفاوتی با سایر رنگ‌ها ندارد و فقط رنگ بدنه آن قرمز است. نسخه قرمز آیفون ۸ و ۸ پلاس نسبت به نسخه قرمز نسل قبلی بسیار زیباتر شده‌ و کمی تغییر کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: آیفون های قرمز رنگ در راهند؛ آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس


حضور آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز در ایران

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز در ایران رویت شدند. یکی از ویژگی های این مدل قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است که باعث شده قاب پشتی آن‌ها از جنس شیشه ساخته شود. این مدل به این دلیل بازتاب نور بیشتری دارد و نسبت به نسل قبل براق‌تر شده است. همانند دیگر محصولات اپل، بخشی از سود ناشی از فروش آیفون ۸ و ۸ پلاس قرمز از سمت این شرکت به صندوق جهانی حمایت از ایدز واریز می‌شود و در واقع خریداران این نسخه از آیفون کمک شایانی به مبارزه جهانی با بیماری ایدز می‌کنند.


بیشتر بخوانید: بیش از نیمی از درآمد صنعت موبایل جهان در اختیار اپل است!


قیمت آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز در ایران

آیفون 8 و 8 پلاس قرمز همانند دیگر رنگ‌ها در دو ظرفیت ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت و با همان قیمت در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد. اما متاسفانه در ایران به دلیل نبود نمایندگی رسمی، قیمت آن بالاتر است و به سختی یافت می شود.

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز در ایران

قیمت به تومان است.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر