;
coinex

ارائه تسهیلات کم بهره به پیام رسان های داخلی با هدف جلب اعتماد مردم

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات از ارائه تسهیلات کم بهره به پیام رسان های داخلی خبر داد. هدف از این امر، ارائه سرویس با کیفیت و جلب اعتماد مردم است.

به گزارش تکراتو، سیروس موثقی اعلام نمود که به پیام‌رسان‌های داخلی ظرفیت پهنای باند و تسهیلات کم بهره توسط وزارت ارتباطات ارائه شده است زیرا هدف این است که پیام رسان های بومی بتوانند سرویس با کیفیتی را به مردم ارائه کرده و اعتماد آنها را جلب کنند.


بیشتر بخوانید: با پیام رسان های ایرانی مورد تایید وزارت ارتباطات آشنا شوید!


ارائه تسهیلات کم بهره به پیام رسان های داخلی

سیروس موثقی بیان نمود که پیام‌رسان‌های داخلی یکی از حوزه‌های کسب و کار محسوب می‌شوند و ادامه داد که با ورود حاکمیت به این بخش، بازار رقابت بر هم زده می‌شود. به گفته وی حاکمیت می تواند اقداماتی از جمله حمایت‌ها و تنظیم مقررات و ارائه‌ی تسهیلات را انجام دهد که در این راستا مرکز ملی لیستی از پیام‌رسان‌های داخلی را اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید: پیدا کردن مشکلات امنیتی پیام رسان های داخلی با تعیین جایزه!


مردم در انتخاب پیام رسان های داخلی آزاد هستند

موثقی بیان کرد که دولت برای مردم عرصه را باز گذاشته و مردم آزاد هستند که خود در مورد پیام رسان مورد نظرشان تصمیم بگیرند. وی تاکید کرد که اکنون پیام رسان ها هستند که باید با سرویس‌دهی خوب و با کیفیت، اعتماد مردم را به خود جلب کنند. معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه صحبت هایش در مورد ارائه تسهیلات کم بهره به پیام رسان های داخلی اضافه کرد که، اگر پیام‌رسان‌های داخلی نیاز مالی هم داشته باشند، بازهم کنار آن‌ها خواهند بود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر